Strona 1 z 3

KW2

: 17 cze 2007, 21:41
autor: Tiquill
To mod, bez którego nie wyobrażam sobie Postala 2. Mimo, że jest mały objętościowo, zawiera najwspanialsze dodatki, jakie mogę sobie życzyć. Działa jako dodatkowy komplet kodów, którymi można dodać nowe bronie, pozmieniać sobie przechodniów i Kolesia, utrudnić lub ułatwić sobie grę. Więcej o nim tu: Modyfikacje - spis i opis. Wszystkie kody do niego są na Głównej. Mimo że powstał bogatszy AWP, to ja wciąż wolę łupać w StP pod KW2. Nie ma przede wszystkim tych głupich zombiaków z AW, a i siła przyzwyczajenia do niego też jest ogromna. KW2 rządzi, to dla mnie najlepszy mod do P2, ze wszystkich! To w nim premierę swoją miało wiele broni i kodów znanych potem z AW7/AWP. Kto jeszcze nie pobrał, niech zasysa stąd! :)

Założyłem ten temat, bo KW2 musi mieć swojego! ;)

: 17 cze 2007, 21:49
autor: wojdyl
Ja sobie kiedyś pobrałem to mi nie działał :( i przeżuciłem się na AW7

: 17 cze 2007, 21:59
autor: Mixer
nigdy nie gralem na KW2 nie mialem nigdy takiego przekonania do niego... jak juz to na AWP z AW7witchEDweapons ale moze potem wrzuce sobie K&W2

: 17 cze 2007, 22:10
autor: Tiquill
fefes w temacie TnInventory pisze:A czy można tak samo zainstalować kw2
Pytałeś w kontekście AW7/AWP i kodu 'IWant'... Niestety, nie można w StP użyć tego kodu. Jedyne, co można zrobić, to w PostEdzie wyedytować jakąś mapę z AW lub AWP i dodać do niej elementy z KW2. Zauważ jednak, że większość broni z KW2 jest już w AWP. Siłą KW2 (dla innych może wadą) są jego szczegółowe kody, nieosiągalne w AWP. Chcesz wszystkiego w KW2, uruchom StP pod KW2, nie ma że boli. Ale - tylko kilka kodów jest wyłącznie dla KW2. Bo już takie Random Wardrobe (pozwala zmienić Kolesia w kogoś innego) możesz w PostEd dodać do wybranej mapy w AWP... Trzeba tylko podłubać. Choć ja świetnie się bawię w KW2 w StP i nie tęsknię wcale za AWP.
wojdyl pisze:Ja sobie kiedyś pobrałem to mi nie działał :( i przeżuciłem się na AW7
Musisz uważnie wszystko zainstalować i podmienić wpisy w Postal2.ini. Będzie działał, mod jest niezawodny.

: 18 cze 2007, 18:15
autor: Kariko
KW2 bylo pierwszym modem, który uruchomiłem (w przypadku P2) i muszę przyznać, że nie jest zły, mimo, że w porównaniu do AWP, czy ED jest po prostu miniaturowy.

: 18 cze 2007, 19:06
autor: eddie
nie lubię KW2. Jaki kod daje nową wyrzutnię napalmu? Bo 'betty'; 'armedndangerous' i 'freebie' tego nie dają

: 18 cze 2007, 19:47
autor: Linka
Nawet spoko :)
Kilka nowych broni, może być :)

: 18 cze 2007, 20:15
autor: eddie
Dla samych broni nie opłacało się tego instalować. O wiele lepsze jest AWP. I daje więcej broni

: 18 cze 2007, 22:06
autor: kazik
KW2 to jeden z moich ulubionych modyfikacji. Chociaż przy AWP wypada blado, nie wykracza się co parę minut i daje mnóstwo dobrej zabawy ;)

: 19 cze 2007, 01:16
autor: Tiquill
eddie pisze:Jaki kod daje nową wyrzutnię napalmu? Bo 'betty'; 'armedndangerous' i 'freebie' tego nie dają
Żaden. Mod daje swoje rzeczy, a napalmiara jest w samym StP, te zaś ma swoje cheaty. Wyrzutnię dostaniesz obok reszty broni po wpisaniu zwykłego 'PackNHeat'.

: 19 cze 2007, 15:20
autor: eddie
Chodzi mi o tą z niebieskimi flaszkami. Jest w screenach, oto link

: 19 cze 2007, 23:14
autor: Slaytanic
Tak, modzik jest świetny. Taka mała rzecz, a ile radości potrafi sprawić :mrgreen: Według mnie KW2 i AWP stoją na równi, a różnica w rozmiarach tych modów jest kolosalna. Co tu dużo gadać, ściągać, instalować, grać!

: 20 cze 2007, 12:48
autor: Tiquill
eddie pisze:Chodzi mi o tą z niebieskimi flaszkami. Jest w screenach, oto link
To jest Gravity Gun z moda Snake's Arsenal 1.0, który ściągniesz stąd. KW2 go nie daje, możesz go dać w AW7/AWP przez cheat 'IWant SnakesArsenal-1.SxSGravityGun', albo w PostEdzie.
Tak jak elementy z KW2 można dać w AWP, tak i KW2 nie jest bezbronne. Wiele broni, które można tylko przez IWant dodać w AWP, można jednak uruchomić w StP (w tym pod KW2). Trzeba tylko próbować, dodając je w PostEdzie do jakiejś StP-owej mapy. Gravity Gun chyba zadziała po takim zabiegu, ale nie jestem teraz pewny. Zadziała? ;)

: 20 cze 2007, 15:09
autor: eddie
Dzięx Tiquill, nie wiedziałem jak to się nazywa. A Snake's Arsenal już mam.

[ Dodano: 2007-06-20, 16:16 ]
Kod "IWant" u mnie nie działa. Gra go rozpoznaje, ale daje tego co chcę. Można coś z tym zrobić?

: 27 cze 2007, 10:27
autor: bobo
KW2 - same pozytywne odczucia, modzik jest przedni, zwłaszca armagedon tj. jak ustawisz sobie żeby z nieba spadał napalm, granaty, samochody itp. - fajnie się robi :mgun2:
W ogóle, takie akcje tam można uwydatniać, że po prostu magia :D