Strona 1 z 3

Tworzenie nowego moda STP+AW

: 04 kwie 2011, 19:12
autor: Arax205
Witam w tym temacie odwołuję się do wszystkich odwiedzających ten temat użytkowników mających pojęcie o modowaniu P2 o aktywny udział. Zamierzam stworzyć własny mod ale najpierw muszę zasięgnąć porad. Po pierwsze chciał bym połączyć STP i AW, tak aby w tej wersji dało się odcinać kończyny ludziom. Jak to zrobić ? Jakieś pomysły ? Proszę o pomoc.
Tylko nie odsyłajcie mnie do używania AWP bo nie chce, nie podobają mi się dodane w tej wersji P2 bronie, nie chce ich.

: 04 kwie 2011, 19:24
autor: Mr Minio
Jak mogą Ci się nie podobać bronie z AWP? :szok:

Przecież to największy, poza tym, że łączy AW i STP, plus tej modyfikacji. Zawsze możesz sobie usunąć wszystkie pick-upy broni z AWP z mapy i tylko tymi z STP i AW się bawić mając AWP. ;)

: 04 kwie 2011, 19:45
autor: Arax205
Chodzi mi o to że jest zbyt duży wybór broni do walki w zwarciu, typu tasak, katana. Nie ma jakiegoś innego sposobu na ich całkowite ich usunięcie z wszystkich map? Nie podobają mi się też wymysły typu granatnik strzelający kotami i katana którą rzucasz i dalej trzymasz ją w ręce.Obrazek

[ Dodano: 2011-04-04, 19:47 ]
Sory za
Arax205 pisze:na ich całkowite ich usunięcie

Dwa razy ich Obrazek

: 04 kwie 2011, 20:12
autor: Mr Minio
Sam w sobie granatnik nie strzela kotami(jeżeli masz na myśli SMEGa). Jest wyrzutnia kotów, ale to w KW i można nasadzić kota na lufę, ale to jest już w STP. Kataną rzucasz i wtedy ją tracisz i musisz podnieść. Dopiero po zastosowaniu kodu jest inaczej. ;)

A inny sposób jaki widzę, to zmiana pliku .ini w którym zastąpiłbyś każdy pickup broni z AWP jakimś z STP. Jednak moim zdaniem to głupota, bo AWP jest genialnym modem. :P

: 04 kwie 2011, 20:17
autor: Arax205
Ok a co zrobić aby postać będąca na jakiejś mapie miała inną broń niż ta z AWp jak ją zmienić w PostEd ?

: 04 kwie 2011, 20:19
autor: Mr Minio

: 04 kwie 2011, 20:36
autor: Silver Dragon
Arax205 pisze:Nie podobają mi się też wymysły typu granatnik strzelający kotami i katana którą rzucasz i dalej trzymasz ją w ręce.
I jeszcze jak włączysz sikanie, będziesz lał napalmem ;P

Takie anomalie inwentarza występują, gdy przy rozpoczęciu nowej gry zaznaczysz Enhanced Mode (W AWP z PX opcja Dodatki). Jeżeli nie zaszedłeś zbyt daleko zacznij jeszcze raz i odznacz tą opcję. Nie będzie problemu ;)

EDIT:
Arax205 pisze:Ok a co zrobić aby postać będąca na jakiejś mapie miała inną broń niż ta z AWp jak ją zmienić w PostEd ?
Po co grzebać w PostED. Jak masz AWPMod'a, skorzystaj z replacerów:
https://forum.postalsite.info/a ... .html#42736
Sekcja AW7Game.AW7Mutator

: 03 maja 2011, 13:37
autor: Arax205
Problem: Aktualnie używam AWP + AWP Mod, co muszę zrobić aby w liście Pickup pojawiły się bronie z ED ?

: 03 maja 2011, 14:18
autor: Silver Dragon
Arax205 pisze:w liście Pickup
A co to za lista? Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi

: 03 maja 2011, 14:21
autor: Koloses
Pewnie ma na myśli Actor Classes w edytorze..Otwórz wszystkie paczki .u..same się nie załadują.

: 03 maja 2011, 14:25
autor: Rycho3D
Nie wiesz jak zmienić broń i chcesz zrobić moda?
:lol:

: 03 maja 2011, 18:18
autor: Arax205
Rycho3D pisze:Nie wiesz jak zmienić broń i chcesz zrobić moda?

Trzeba się uczyć, każdy zaczynał od zera. Gdy bym wszystko wiedział od początku nie zakładał bym nowego tematu. A oto kolejny problem jak w PostEd na StaticMesh zrobić efekt krwi jak w ED, oczywiście jeśli jest coś takiego.

: 03 maja 2011, 19:25
autor: Rycho3D
Arax205 pisze: A oto kolejny problem jak w PostEd na StaticMesh zrobić efekt krwi jak w ED, oczywiście jeśli jest coś takiego.
Wstaw projector "splat"

: 03 maja 2011, 19:41
autor: Arax205
Nie działa

: 03 maja 2011, 19:49
autor: Rycho3D
Musisz poustawiać teksturę itd.
Ewentualnie zobacz na jakiejś mapie jak są ustawione ,albo skopiuj do swojej.