Strona 1 z 2

Basketball Mod / New Animals

: 27 lip 2010, 13:15
autor: Robseßed
Znany nam z set-games.ru użytkownik Evil wysłał mi dzisiaj 2 linki do stworzonych przez niego modów.

Pierwszy to Basketball Mod, który oczywiście dodaje piłkę do koszykówki. Dzięki drugiemu, New Animals, możemy cieszyć się dwoma nowymi zwierzakami w Postalu.

Evil twierdzi, że mody działają zarówno na StP jak i AWP. Nie sprawdziłem tego, więc czekam na czyjeś potwierdzenie. ;) Poza tym, piłkę należy dodać własnoręcznie w PostEdzie.

BallMod

NewAnimals

: 27 lip 2010, 13:40
autor: Mr Minio
Działa, działa. Na zwykłym AWP.
Robsessed pisze:Dzięki drugiemu, New Animals, możemy cieszyć się dwoma nowymi zwierzakami w Postalu.
Na razie po kilku minutach gry na tej mapie WestMall znalazłem tylko wszechobecną małpkę. Wreszcie niegdyś poszukiwane zwierze ożyło! I jak fajnie ucieka. :D

Teraz można w Postalu zrobić prawdziwe mistrzostwa! Mamy już piłkę do gry w nogę(kanka), teraz dostaliśmy od Evila piłę do koszykówki. No, no. Dodać do tego kij bejsbolowy, pływanie(chociażby w basenie na mapie z japońską szkołą) i mamy już kilka dyscyplin sportowych w Postalu.

EDIT: Dopiero teraz zauważyłem. Gołębie! Może zrobię sobie odwołaną misję z AW. :D
Aha, i odkryłem, że jak się wyrzuci piłkę do kosza, to wyskakuje crash. Lepiej, niech Evil coś z tym zrobi.

: 03 wrz 2010, 15:20
autor: MaxiS
Link do Balla nie działa :(

: 03 wrz 2010, 15:24
autor: Mr Minio
Ściągaj z załącznika.

: 03 wrz 2010, 18:10
autor: MaxiS
Dziękować :D

: 15 lis 2010, 12:55
autor: Tiquill
Małpa, tak kiedyś przez nas poszukiwana, a dostępna jako element multi ED, oraz gołębie prosto z ED (a przecież miały być w w misji AW, ale RWS dał za to wkurzonego Vince'a) - dwa zaimportowane do STP i AWP zwierzątka. Świetny pomysł! A już możliwość ich dodania poprzez inwentarz - znakomite! Pochwalić, pochwalić. :ok:

Zaś w BallMod widzę ślady prac kogoś o znanym nicku (a kokładnie: "Author: Kankai"). Niejaki mod FunBall, którego nie posiadam. Sprawa ciekawa. 8-)

: 30 gru 2010, 12:10
autor: Black_Dragon
Super zwierzaki myślałem że będą tylko nowe pieski lub koty lecz to małpa i gołąb super mody

: 22 sty 2011, 21:41
autor: BLOOD M@DNESS
sory za wznowienie tematu ale czy zrobi ktoś reupload new animals

: 22 sty 2011, 21:56
autor: Silver Dragon
Poprawiłem linki w pierwszym poście
Teraz powinno wszystko działać ;)

: 23 sty 2011, 08:52
autor: BLOOD M@DNESS
wielkie dzięki SD :)

: 23 sty 2011, 10:28
autor: Poncza
Ehh aa jak mam włączyć te nowe bronie ... bo nie wiem ... :/ jestem nowa na forum ... :bolek:

: 24 sty 2011, 09:13
autor: BLOOD M@DNESS
możesz je dodać postedem

: 24 sty 2011, 23:54
autor: SovietPolska
dałoby radę Iwant'em?

: 25 sty 2011, 15:48
autor: Tiquill
IWant:

Kod: Zaznacz cały

Iwant xAnimals.BirdInv
Iwant xAnimals.MonkeyInv
Iwant xAnimals.mpMonkeyInv
Iwant EvilBall.EvilBallWeapon
Kod Sweet czyli wpis w sekcji [AW7Game.AWPModCheatManager] w AWPMod.ini

Kod: Zaznacz cały

AddInv=xAnimals.BirdInv
AddInv=xAnimals.MonkeyInv
AddInv=xAnimals.mpMonkeyInv
AddInv=EvilBall.EvilBallWeapon
PropLaunchger czyli wpis w sekcji [AWPModInventory.PropLauncherWeapon] w AWPMod.ini

Kod: Zaznacz cały

PropClasses=Class'xAnimals.BirdPickup'
PropClasses=Class'xAnimals.MonkeyPickup'
PropClasses=Class'xAnimals.mpMonkeyPickup'
PropClasses=Class'EvilBall.EvilBallPickup'
Jak możecie zauważyć, są dwie wersje małpy, Monkey i mpMonkey (ta druga dla multi). Czym się tam multi mpMonkey uruchomiona w singlu od singlowej Monkey różni, nie sprawdzałem, więc zobaczcie sami.

: 25 sty 2011, 16:22
autor: SovietPolska
Wielkie THC Tiq ^^ Teh working ;d