Strona 1 z 3

MaDMods

: 13 mar 2007, 18:04
autor: Nikas
siemka!czy mozna by bylo zrobic tak ze mialbym bronie z moda MAD MOD w singleplayer da sie tak??a jak nie to prosze o jakies ciekawe mody do postala 2 STP

: 13 mar 2007, 20:16
autor: Tiquill
No! I to jest piękna sprawa! :-) Fantastyczny mod, jednym słowem.

Można. Na różne sposoby. Jeśli masz AWP lub AW7, to wystarczy komenda
IWant
i po spacji dopisana właściwa nazwa broni w modzie. Musisz, choćby w Notepad++, otworzyć plik MadMods.u i w nim wynaleźć odpowiednie frazy. Ale to żmudna robota. Aby je dodać na stałe do mapy, czytaj poniżej.

Jeśli chcesz w zwykłej Postal 2, StP lub AW mieć te bronie, musisz użyć PostEd'a i samodzielnie dodać do mapy wybrane bronie, szperając w drzewie klas. Jak to zrobić, podałem na przykładzie RedDevila w temacie 'Bronie w modzie AWP' na 6 stronie. Dodawszy takie bronie, wchodzisz do gry i zbierasz je. Masz już je cały czas, dopóki nie wyrzucisz. Najlepiej zmodyfikować mapę StP. Wtedy i w AW możesz tam przejść przez komendę
goto
Tą samą komendę możesz użyć w AWP i AW7...

Temat jest, można powiedzieć, na czasie, bo właśnie robię sobie taką mapę. Więc możesz poczekać, aż ją zrobię. Trochę to potrwa, bo oprócz broni MadMods dodaję też inne. I udziwniam ją szalenie, by była odjechana jak trzeba. ;-) Bronie MadMods mam już tam dodane, więc mogę pousuwać inne elementy i zapodać mapkę w ciągu paru godzin. Jak chcesz? :-D

Acha, i uprzedzam pytanie, skąd wziąć ten P2MaDMods. Stąd.

: 14 mar 2007, 12:32
autor: Nikas
Stary!!!chce jak cholera!!ahhh jak zrobisz to napisz gdzies na forum :lol: :lol: to sobie sciagne !!PS. podaj tez link... :-P

[ Dodano: 2007-03-14, 12:38 ]
ej mozesz mi podac link do tego tematu??(sam tez chce cos zdzialac w post ed)ale za ciny nie moge znalezc tego tematu"Bronie w modzie AWP" z gory thx

[ Dodano: 2007-03-14, 13:21 ]
ohh jz nie musisz znalazlem :mrgreen: :mrgreen:

: 14 mar 2007, 14:28
autor: konrad pl
kurde ja mam AW7 ,czy te bronie z madmod to sa gdzieś naplanszy czy trzeba je kodami zdobyć?

: 14 mar 2007, 14:44
autor: Nikas
nie te bronki sa akurat w wersji multiplayer ;/ i do postala 2 STP a w AWP mozesz uzyc kdoa wszystko napisal Tiguill 8-)

: 14 mar 2007, 14:52
autor: konrad pl
czy te bronie są na domyślnych mapach do multi STP ??

[ Dodano: 2007-03-14, 16:13 ]
Juz znalazłem ,dla zainteresowanych to te bronie można uaktywnić pod zakładką ''modyfikacje'' przy robieniu serwera.

: 14 mar 2007, 16:48
autor: Nikas
tak

: 14 mar 2007, 17:28
autor: Tiquill
Dobra, mapę, jak zrobię, zapodam w tym temacie. :-) Chyba jeszcze dziś.
konrad pl pisze:czy te bronie są na domyślnych mapach do multi STP ??
Na domyślnych i na wszystkich innych. Na każdej w trybie multi. Ale nie są, tylko mogą być dodane. Po zainstalowaniu MadMods dodajesz w zakładce 'Modyfikacje' przy ustawieniach hosta wybrany mutator jako aktywny i bronie są. To MadMods sam dodaje te bronie do mapy.

: 14 mar 2007, 17:36
autor: konrad pl
nie mogę sie doczekac na te mape :-D .
Ps:jakie mody trzeba będzie mieć zeby ja uruchomić??

: 14 mar 2007, 17:37
autor: Nikas
ohhh juz sie nie moge doczekac :) a jak ja wlaczalem post ed o tych broni tam nie bylo ;/ czemu??gdzie one sa??

: 14 mar 2007, 17:59
autor: Tiquill
konrad pl pisze:jakie mody trzeba będzie mieć zeby ja uruchomić??
Mapa, jaką zapodam, będzie wymagała tylko MaDMods. Bo nad tą z innymi modami jeszcze mi się zejdzie trochę...
Nikas pisze:a jak ja wlaczalem post ed o tych broni tam nie bylo ;/
Jakbyś czytał uważnie przykład z dodaniem RedDevila, to domyśliłbyś, że najpierw trzeba wczytać do Post Ed'a plik MadMods.u z folderu System. Dopiero wtedy PostEd widzi te bronie. Każda zaczyna się na 'MaD'...

: 14 mar 2007, 21:13
autor: Tiquill
Dobra! :-) Już jest: https://rapidshare.com/files/21037114/Po ... e.zip.html

Mapa powinna działać. Wymaga tylko MadMods. Nie mogłem tylko dodać MadColta, Silenced Pistol i Zyklon B. Oprócz broni, dałem też przedmioty, jak Syringe. Większość z broni już znacie, są w AW7 i AWP. Bo to w MaDMods miały swoją premierę. Ale są też tam i inne, jak Barbarian Axe czy dwa fajne "tłuczki". ;-) No i mimo, że większość jest znana w AW7, to jednak nie były dostępne w StP single. Teraz już są. :mrgreen: Nie potrzeba AW7 aby się nimi cieszyć. Dodałem też WMD, aby nie chodzić za nim do Talibów. Jak je znaleźć? MaDBomb leżące na drodze zaprowadzą gdzie trzeba. ;-)

Pamiętajcie też, aby zachować kopię oryginalnej mapy. Dopiero wtedy zastąpcie ją tą modyfikacją. Jak wejść do mapy? To okolice LuckyGamesh i biblioteki i można wejść do nich przez zwykłe wczytanie z mapy do mapy. Albo też przez komendę
goto suburbs-1

Dobrej zabawy! I - oby zadziałała... :-)

: 14 mar 2007, 23:24
autor: kazik
Ja, Dex i Konrad mamy problem z MaDModem. Chcieliśmy pograć z tym modem w multi. Wszyscy go pobraliśmy. Dex, który zakładał serwer w modyfikacjach dodawał bronie z tego moda, ale kiedy wczytała się mapa to albo nie było na niej żadnych broni, albo były tylko te zwykłe. Czy coś robimy nie tak? Prosimy o pomoc.

: 14 mar 2007, 23:53
autor: konrad pl
było tez i tak ze ja z kazikiem niewidzelismy broni tych z moda ,a dex z nich nas kosił

: 14 mar 2007, 23:55
autor: Tiquill
Zakładam, że wszystkie pliki poprawnie wypakowaliście. Wszyscy. Mam tego moda i ngdy nie sprawiał problemów. Niech Dex (był hostem) przyśle mi plik Postal2.log na PM jako załącznik. A jeśli gra była znowu urchomiona bez niego, to log już został nadpisany. W takim przypadku niech ktoś uruchomi hosta z nim, doda mutatory i wystartuje, nawet z botami tylko. Na chwilę choćby. I loga mi przyśle. Sprawdzę, co i jak...

[ Dodano: 2007-03-15, 00:04 ]
A! doszedł post Konrada. To nieco wyjaśnia. :-) Może obaj źle wypakowaliście pliki. Albo... Dex nie dodał wpisów do Postal2.ini, które są niezbędne dla hosta:
W sekcji
[Engine.GameEngine]
trzeba dodać wpis
ServerPackages=MaDMods.u
Musi działać. To jest mod nie sprawiający żadnych problemów.