Strona 1 z 3

TnInventory

: 03 mar 2007, 17:53
autor: Nikas
siemka!mam zainstalowanego postala 2 stp i chcialbym nowe bronie :mrgreen: ;-) tylko ze jak kopiowalem wszystkie pliki i wlaczalem gre to szukalerm broni wpisywalem kody i nic :( prosze pomozcie mi!! byl to mod Tn Inventory


PS:im newbie ;)

: 03 mar 2007, 18:43
autor: Luigi
Bronie powinny sie znajdować w domu sąsiada....

: 03 mar 2007, 19:02
autor: Tiquill
TnInventory nie ma swoich kodów. Nie zadziała cheat dający wszystkie bronie. Poprzez cheaty możesz jedynie spowodować, że posiadany już arsenał Tn, będzie miał maksimum aminicji.

Wątek przenoszę do działu Pomoc.

: 04 mar 2007, 15:22
autor: Nikas
wiem juz wiem :mrgreen: mam bronie szkoda ze tasak nie ciacha na kawalki hehe :lol: nie dzialalo poneiwaz zmienialem poziom na najlatwieszy ze zrobic sieczke a tu nie ma broni wiec wkleilem pliki nie zmienilem poziomu tylko wlaczylem gre bez poziomu :roll: ibronie byly :) moze znacie jeszcze jakies dodatki do postala 2 stp z fajnymi bronkami ?? jaak cos to prosze piszcie moje GG 8837015

PS:sory za bledy :|

: 12 mar 2007, 21:13
autor: Tiquill
Ja na GG nie napiszę, wolę tymi informacjami dzielić się z każdym. Zajrzyj na Modyfikacje - spis i opis. Niedługo zaktualizuję temat o sieciowe mody w StP.

: 25 mar 2007, 20:08
autor: Tiquill
Zamiast tworzyć nowy wątek o Tn, postanowiłem podrasować ten - by był ogólnym o modzie TnInventory i całych jego "okolicach". A mod wart jest szerszego poznania. :idea: Na Głównej zamieściłem newsa o wersji multi tego moda. Piszcie tu, proszę, swoje pytania i uwagi.

: 30 mar 2007, 22:15
autor: Strajker
bieganie z kałachem jest super szkoda ze sie gryzie lekko ze zwykłymi broniami bo zwróćcie uwage ze nie można mieć palarizatora i lasera jednocześnie po zatym ja bym polecał dodawanie broni z owego modu prze postED a nie gotowa mapą jak sie samemu doda jest fajniejsza zabawa zwłaszcza jak ktoś nie gra na kodach a ma problemy z brakiem broni

: 30 mar 2007, 23:18
autor: Tiquill
Strajker pisze:nie można mieć palarizatora i lasera jednocześnie
E, nie. Ja je mam w StP obok siebie zgodnie pod klawiszem [1] obok innych, jak łom z Tn czy BarbAxe... Wyrzuć jakąś broń, lub parę, to Ci się ustawi inna kolejka. Potem możesz podnieść wyrzucone i paralizator oraz laser powinny być razem. Brak dostępu do jakiejś broni, która jest w naszym arsenale, można w ten sposób niwelować, wyrzucając nadmiar i zmieniając kolejkę tych dostępnych.
Strajker pisze:ja bym polecał dodawanie broni z owego modu prze postED a nie gotowa mapą jak sie samemu doda jest fajniejsza zabawa
A pewnie! Polecam to i ja.

Ale - przy okazji... Gdyby ktoś nie umiał lub nie chciał bawić się PostEd'em, to mam gotowca. Dla AWP. Parę dni temu zrobiłem mapkę z TnInventory dla moda AWP. Wystarczy mieć moda TnInventory zainstalowanego na StP aby mieć ten arsenał na mapie 'Dom' w AWP. Jedyne co trzeba zrobić, to tą mapką nadpisać oryginalną mapę AW7_suburbs-3.fuk w folderze AW (wcześniej zachowując kopię oryginału). Bronie leżą tak samo jak w oryginale Tn dla StP, nie trzeba niczego szukać w nowych miejscach. Ułożyłem je identycznie, tylko tasak nieco przesunąłem. ;-) Powinna działać.

: 04 cze 2007, 21:43
autor: Tiquill
Kolo w innym temacie pisze:podmieniłem pliki no i chyba trzeba te iwant wpisac zeby to miec a ja nieznam tych kodow a na forum pisze iwant ... reszta na forum
Aby w AW7 czy AWP mieć te bronie, skorzystanie z 'IWant' jest kłopotliwe, bo wymaga dla każdej broni wpisania oddzielnej komendy. Lepiej użyć 'goto', czyli:

1. Do folderu StP instalujesz poprawnie TnInventory. Czyli również podmieniasz mapę suburbs-3.fuk, która zawiera wszystkie bronie Tn.
2. Uruchamiasz AW7 lub AWP i będą na dowolnej mapie wpisujesz
goto suburbs-3
Zostaniesz przeniesiony do mapy Dom, tej z gry StP a nie z AW7/AWP. Idziesz do domu sąsiada i zbierasz wszystkie bronie. Następnie, aby powrócić do map z AW7/AWP wpisujesz
goto AW7_suburbs-3
I jesteś na mapie Dom, ale tej z AW7/AWP. Masz bronie i pełen wybór, gdzie iść dalej. ;)

: 05 cze 2007, 15:05
autor: Kolo
dzieki jakbysna forum napisał tak w modzie to bym niepytał sie ale zadziałało dzięki :) czasami są problemy bo nie ma głosu no ale co tam wpisze mape i juz pozni nie zmieniam na mape aw7 tylko gram tam gdzie są bronie , super wypaszz dzieki koleś

: 06 cze 2007, 01:00
autor: Tiquill
Spox! Możesz iść śmiało na inne mapy. Bronie zawsze będą, dopóki sam ich nie wyrzucisz, lub nie wystrzelasz... :)

: 17 cze 2007, 14:26
autor: fefes
A czy można tak samo zainstalować kw2

: 17 cze 2007, 22:13
autor: Tiquill
fefes, odpowiedziałem Ci tu, w temacie poświęconym KW2.

: 20 sie 2007, 23:06
autor: Tiquill
O, żesz w dupala! :shock: Ja pierdaczę :!: :!: Popatrzcie co nam szykuje TokyoNightingale!!!

Obrazek

Na razie to tylko kształt, ale... Chyba pęknie mi pikawa! :):



P.S. Link pod kształt działa, musicie go tylko skopiować i otworzyć z paska adresu...

: 20 sie 2007, 23:12
autor: kazik
Zajeboza pukawki, wiadomo kiedy to wyjdzie?