Strona 1 z 3

AVPC-AWP-ED All in one

: 30 lip 2008, 16:24
autor: Silver Dragon
Dzięki jasnym i przejrzystym poradom Tiquilla w dziale EZ, połączyłem AVPC, AWP oraz ED w jedno.

1. Instalujemy AVPC normalnie >> .../PostalSTP/AVPC (dot. wersji 1000, 1024, 1420 bądź 1300. Wersji 1120 nie próbowałem)

2. Instalujemy AW oraz AWP w AVPC >> .../PostalSTP/AVPC/AWP

3. Instalujemy ED gdzieś na dysku w oddzielnym folderze, a następnie miksujemy zawartość tego folderu z zawartością AWP, nadpisując jedynie następujące pliki:
>> bio_gore.usx, bio_gore.utx, bio_blood.utx >> W celu wyeliminowania problemu z wyświetlaniem tekstur flaczków w ED oraz dwukolorowej krwi
>> postal2game.u >> W celu wyeliminowania błędu przeładowywania broni w ED. Punkt dotyczy jedynie AWPMod'a. EDWeapons posiada własny plik i nie jest to potrzebne

4. W plikach postal2.ini, postal2AW7.ini oraz EternalDamnation.ini, wszystko, co znajduje się między pogrubionym tekstem

CacheExt=.uxx
...
Suppress=DevLoad

zmieniamy na to co poniżej:

Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\..\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\..\..\Music\*.fuk
Paths=..\..\Music\*.fuk
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx

5. Kopiujemy mapę plotscite_2.fuk do AWP i zmieniamy jej nazwę na jakiegoś "cus'a" >> W ten sposób mamy możliwość wejścia do AVPC nawet z poziomu ED

6. W pliku user.ini przypisujemy do jakiegoś klawisza kod 'use' (w ED domyślnie T)

7. Instalujemy tego moda

8. Uruchamiamy AWP (Już czas rozpocząć czystkę :evilbat: )

Uwaga: Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty :P
Tyle

: 30 lip 2008, 16:29
autor: Robseßed
Świetnie, Silver Dragon, kawał dobrej roboty. Przyklejam ten temat. :)

: 31 lip 2008, 19:46
autor: Tiquill
Świat P2 i AWP, zima AVPC i mroki ED w jednym. Dobra robota! :spoko:

: 01 sie 2008, 13:05
autor: Tr4c3R
Świetna robota! Zaraz zainstaluję i zobaczę jak to wygląda od środka :D.

: 01 sie 2008, 15:59
autor: Gruby
a bronie beda z wszystkich czesci postala??
:mgun: :smgun:

: 02 sie 2008, 18:30
autor: Tiquill
Będą, będą. Dokładnie tam będą leżały, gdzie je znajdowałeś, gdy każde części miałeś oddzielnie zainstalowane.

: 03 sie 2008, 09:18
autor: Gruby
coooooll :lol:

: 12 lis 2008, 17:26
autor: Max King
A czy da się krajać ciała przeciwników? Tego mi tylko brakuje w AVPC. (No i przejrzystej mapy...)

: 12 lis 2008, 20:33
autor: Silver Dragon
Jest taka możliwość. Ustawić to musisz jednak 'manualnie'
Na mapie AVPC wpisujemy dwa kody:
>> ghosttown - Czyści mapę z domyślnych bystanderów
>> massacre - daje gostków z AWP (ilość konfigurowalna w ini'aczu)

i już

PS: Aby nie było problemów z EDW, należy zainstalować również tego patcha

: 12 lis 2008, 20:44
autor: Max King
Okej, ale ja mam avpc 1024. Pytałem, która wersja jest teraz najnowsza, ale nikt mi nie odpowiedział :-(

: 12 lis 2008, 21:13
autor: Silver Dragon
Najnowsza to v.1300. Link masz w tym temacie. Niestety baardzo długo się ściąga

: 12 lis 2008, 21:16
autor: Max King
Spoko, 1024 prawie w ogóle się nie ściagała. Wielkie dzięki. Ciekawe czy stare sejwy też na tym pójdą...

: 12 lis 2008, 21:24
autor: Silver Dragon
Powinny działać

: 12 lis 2008, 21:27
autor: Max King
Żartujesz? Zwykle dogranie jednego moda (np TnInventory na którym niezwykle się zawiodłem) trzeba zaczynać od nowa...

BTW przynajmniej się ściąga - 100KB/s to więcej niż 0, któe miałem przy wersji 1024. (tymczasowo - potem skakało NAWET do 30)

: 12 lis 2008, 21:28
autor: Robseßed
Ok, koniec offtopicu.