Strona 1 z 1

Problem z dźwiękiem na mapie

: 30 sie 2018, 23:14
autor: seebeek17
Miał ktoś podobny problem i wie jak to rozwiązać?

Otóż chcę zrobić sekwencję różnych dźwięków na mapie, odpalanych eventem w ustalonej kolejności (o to zadba ScriptedTrigger). Problem w tym, że nieważne jak "odpalę" dźwięk, zupełnie go nie słychać. Próbowałem ScriptedTriggerem->PlaySound (bPlayHere true i false) - nie działa. SoundThing sterowany triggerem - nie działa.

Ciekawostka: Pierwszy dźwięk odpalany przez ScriptedTriggerem->PlaySound działa, ale dosyć cicho (volume na 20). Reszta dźwięków odpalana tym samym sposobem nie działa. Do tego jak dam w AmbientSound jakiegoś obiektu ten dźwięk to raz działa, raz się urywa w połowie.

Jak inaczej można odpalić dźwięk triggerem? Albo... czemu to wyżej nie chce działać?

: 30 sie 2018, 23:35
autor: Dev4ever
W P2C czasem ucina dźwięki oraz kwestie npców. Spróbuj w Postal2.ini ustawić "Channels" na 32. Moze być też tak, że na mapie jest za dużo dźwięków naraz odpalanych i gra pewno nie wyrabia z odtwarzaniem ich wszystkich naraz. Przykład: Na mapie ze sklepem Habiba bardzo często urywa jakieś dźwięki (ptaków itd..).

: 30 sie 2018, 23:48
autor: seebeek17
Ale na mapie (konkretnie tej z lotniskiem z VirusaB) mam tylko AmbientSound dźwięku śmigłowca, a chcę np. po kilku sekundach odpalić dźwięk odrzutowca, a potem jeszcze jakiś i jeszcze jakiś, no generalnie nie grają wszystkie na raz (oprócz dźwięku śmigłowca), tylko są odpalane po kolei. Czy to na prawdę już za dużo dla Postala 2? :):

Nie chcę zmieniać niczego w ini, bo... inni wtedy też będą zmuszeni grzebać w configu. W ostateczności sprawdzę czy to coś pomoże, jeśli nikt nie doradzi nic innego

: 30 sie 2018, 23:56
autor: Dev4ever
Jak mają grać wszystkie naraz, to spróbuj dać kilka scripted triggerów, każdy z różnymi dźwiękami, będą grały wszystkie jednocześnie po przydzieleniu im tego samego Taga.

: 31 sie 2018, 00:27
autor: Pan Szatan
Może to z dźwiękiem jest coś nie tak? Choć w sumie nie wiem.

: 31 sie 2018, 10:24
autor: Rycho3D
1.Dźwięk ma głośność i zasięg scriptetTriggera i w jego proporcjach ustawiasz jak ma być, ustawienie w Action gówno zmienia.

2.Daj pause pomiędzy dżwiękami o określonej długości, bo wszystkie kolejne akcje odpalają się razem, więc słyszysz tylko pierwszy dźwięk.
;)