Problem z dźwiękiem na mapie
: 30 sie 2018, 23:14
Miał ktoś podobny problem i wie jak to rozwiązać?
Otóż chcę zrobić sekwencję różnych dźwięków na mapie, odpalanych eventem w ustalonej kolejności (o to zadba ScriptedTrigger). Problem w tym, że nieważne jak "odpalę" dźwięk, zupełnie go nie słychać. Próbowałem ScriptedTriggerem->PlaySound (bPlayHere true i false) - nie działa. SoundThing sterowany triggerem - nie działa.
Ciekawostka: Pierwszy dźwięk odpalany przez ScriptedTriggerem->PlaySound działa, ale dosyć cicho (volume na 20). Reszta dźwięków odpalana tym samym sposobem nie działa. Do tego jak dam w AmbientSound jakiegoś obiektu ten dźwięk to raz działa, raz się urywa w połowie.
Jak inaczej można odpalić dźwięk triggerem? Albo... czemu to wyżej nie chce działać?
Otóż chcę zrobić sekwencję różnych dźwięków na mapie, odpalanych eventem w ustalonej kolejności (o to zadba ScriptedTrigger). Problem w tym, że nieważne jak "odpalę" dźwięk, zupełnie go nie słychać. Próbowałem ScriptedTriggerem->PlaySound (bPlayHere true i false) - nie działa. SoundThing sterowany triggerem - nie działa.
Ciekawostka: Pierwszy dźwięk odpalany przez ScriptedTriggerem->PlaySound działa, ale dosyć cicho (volume na 20). Reszta dźwięków odpalana tym samym sposobem nie działa. Do tego jak dam w AmbientSound jakiegoś obiektu ten dźwięk to raz działa, raz się urywa w połowie.
Jak inaczej można odpalić dźwięk triggerem? Albo... czemu to wyżej nie chce działać?