Nakładanie się BSP a glitche
: 18 lip 2018, 02:29
Ma ktoś zajmujący się tworzeniem map, jakieś legitne info czy jeśli BSP na siebie nachodzi, to czy to jest bezpieczne czy czymś grozi? Chodzi mi o wywalanie GPF przez fizykę takich BSP, artefakty, itp.
Załóżmy, że buduję dom i chcę dostawić ścianę wewnątrz niego w pokoju, ale nie mogę dopasować nawet na setne UnrealUnits tego na "styk", więc zrobię trochę dłuższą ścianę, która wejdzie w ścianę domu.
Na unreal wiki jest niby coś tam napisane o tym, ale nie wiem czy to chodziło o ten przypadek. Bo BSP to nie jest zwykły model w przestrzeni, więc mam obawy czy jeśli tak zrobię (nałożę ściany z BSP na siebie), to czy potem mapa nie straci na stabilności albo czy nie będzie błędów na mapie.
Załóżmy, że buduję dom i chcę dostawić ścianę wewnątrz niego w pokoju, ale nie mogę dopasować nawet na setne UnrealUnits tego na "styk", więc zrobię trochę dłuższą ścianę, która wejdzie w ścianę domu.
Na unreal wiki jest niby coś tam napisane o tym, ale nie wiem czy to chodziło o ten przypadek. Bo BSP to nie jest zwykły model w przestrzeni, więc mam obawy czy jeśli tak zrobię (nałożę ściany z BSP na siebie), to czy potem mapa nie straci na stabilności albo czy nie będzie błędów na mapie.