Strona 1 z 1

[ POMOC] Karma. Pewne StaticMesh nie działają jako KActor

: 20 cze 2018, 18:06
autor: Tiquill
Tutaj zetknąłem się wcześniej z tym problemem.
seebeek17 pisze:Tiquill, dziwna sprawa z tym, ale dzięki, że do tego zerknąłeś.
Sprawdzałeś to wtedy? Bo teraz sam mam z tym pierepałkę.

Zrobiłem w PostEd dość skomplikowany (jak na robotę w PostEd) model huśtawki i jej sens jest taki, że - ma się bujać. :D Tymczasem nijak z tego StaticMesha nie mogę uczynić obiektu Karma. Jak podczas tamtych testów pisałem:

Dodajesz na mapę KActor. Ustawiasz mu StaticMesh. Są modele, także z gry, które: Nie drgną w takiej konfiguracji. :(

Może to wina złej lokalizacji pivota? Nie. Może coś z mappingiem tekstur? Sprawdzałem i raczej nie. A wystarczy taki dobry StaticMesh przekonwertować do Brusha, nic z tym nie robiąc znów na StaticMesh i: Już popsute, nie drgnie.

Ktoś wie czemu pewne modele, także z gry, nie można użyć jako KActor??

: 20 cze 2018, 23:46
autor: seebeek17
Tiquill pisze:Sprawdzałeś to wtedy? Bo teraz sam mam z tym pierepałkę.
Robiłem co w mojej mocy, żeby dojść do przyczyny problemu, ale już pomysły mi się wszystkie skończyły i zostawiłem to w cholerę. Do dzisiaj nic nie robiłem już z tymi KActorami. Może by napisać w tej sprawie do Evila? Sądzę, że on już dawno ma "to" za sobą.

: 23 cze 2018, 10:51
autor: Tiquill
Może napiszę. Na razie jeszcze sam to pomęczę. Jeszcze jakiś pomysł mam. ;)

: 23 cze 2018, 20:35
autor: Rycho3D
Edytor z P2 ma usuniętą opcję dodawania KActor
Można to dodać w zewnętrznym programie, a edytor to importuje.
Na zasadzie podmianki działać nie będzie.

: 24 cze 2018, 22:02
autor: Tiquill
Rycho3D pisze:Edytor z P2 ma usuniętą opcję dodawania KActor
(...)
Na zasadzie podmianki działać nie będzie.
Nie, Rycho. Dodaję po prostu jak każdy inny obiekt zaznaczając go w drzewie klas. Dodaje KActor na mapę, ale bez modelu, czyli niewidoczny. W defaultproperties tegoż dodaję potem StaticMesh i - jeśli ten SM jest z tych "dobrych" to działa, a jeśli z tych "złych" to nie działa. Nie robiłem podmian*.


EDIT:
* w sensie, że skopiowałem jakiś istniejący z gry, i potem go edytowałem.

: 24 cze 2018, 23:12
autor: Tiquill
Pamiętałem o Karma Primitives i to postanowiłem teraz sprawdzić. I to jest właśnie problem. Aby Karma działała, model musi to mieć. Dodane od siebie tego nie mają. I mieć nie mogą, bo PostEd nie ma zakładki Collision Tools (źródło) która by wszystko rozwiązała:

Obrazek

Powalone to, zabrakło kasy? :(


Potrzeba zewnętrznego programu. W tym racja, Rycho3D. ;)

: 28 cze 2018, 15:10
autor: Rycho3D
Możesz zrobić model w UEd z innej gry ;)