Strona 1 z 1

[ POMOC] Poruszajacy sie projektor

: 05 maja 2018, 22:58
autor: seebeek17
Chcę zrobić poruszający się projector. Próbowałem przyczepić go do Movera używając AttachTag (dałem bMovable na True), ale mover się porusza, a projector stoi w miejscu. Wie ktoś jak zrobić przesuwający się projector?

: 06 maja 2018, 12:31
autor: TiTmx4
To do kodu projektora :czytaj:
//////////////////////////////////////////
// Update projection position
//////////////////////////////////////////
function UpdateProjection ()
{
local Vector RotX;
local Vector RotY;
local Vector RotZ;
local Vector lPos;

DetachProjector(true);
SetCollision(false,false,false);
AttachProjector();
SetCollision(true,false,false);
}

: 06 maja 2018, 19:57
autor: seebeek17
No dobrze, tylko powiedz mi jeszcze co mam z tym zrobić. :D

: 06 maja 2018, 20:23
autor: TiTmx4
Masz tu cały skrypt, chyba wiesz co z nim zrobić czy też będzie z tym problem ;)

: 06 maja 2018, 23:22
autor: seebeek17
Jasne, że wiem o co chodzi, tylko koniecznie trzeba to zrobić skryptem? Nie ma w UnrealED jakiejś opcji żeby zrobić to w granicach samego edytora?

Dokładnie to chcę zrobić statek kosmiczny latający w kółko po całej mapie jako Mover, i przyczepić do niego Projector, który będzie dawać takie kółko światła jakby (jako projektowana tekstura oczywiście) od dołu tego statku na ziemie. Jak ufo takie :D

: 07 maja 2018, 02:28
autor: TiTmx4
spróbuj zrobić coś w tym stylu :czytaj:

: 08 maja 2018, 05:59
autor: seebeek17
Ło widzę Mxxx4, że w kwestii modderki nie próżnujesz. :) Ja osobiście już zapomniałem sporo podstawowych rzeczy, bo sobie przerwę zrobiłem. Dzięki, ogarnę później co tam masz

: 10 maja 2018, 21:17
autor: Rycho3D
Jasne, że wiem o co chodzi, tylko koniecznie trzeba to zrobić skryptem? Nie ma w UnrealED jakiejś opcji żeby zrobić to w granicach samego edytora?
Projektor jest przecież ruchomy bez żadnych dodatkowych skryptów.
seebeek17 pisze:Próbowałem przyczepić go do Movera używając AttachTag
i powinno działać pod warunkiem że tylko ten jeden mover miał tego taga

: 11 maja 2018, 21:31
autor: seebeek17
i powinno działać pod warunkiem że tylko ten jeden mover miał tego taga
Ej, ale jak to wpisać?
W AttachTag w Moverze dać tag projektora?
Czy w AttachTag projektora dać tag Movera?

Czy w jednym i drugim wpisać jeden i drugi Tag?

: 11 maja 2018, 23:15
autor: TiTmx4
w Moverze w Events>Tag= nazwa , a w projektorze daj tag movera ale w Movement>AttachTag= nazwa tagu movera

Edit2

Z początku też tak myślałem że powinno działać tak jak z innymi doczepianymi rzeczami do Movera ale po zrobieniu testów różnych ustawień na standardowym projektorze to on nie jest wstanie poruszać się wraz z Moverem. Testowałem na STP 1409v.

: 13 maja 2018, 11:20
autor: Rycho3D
Faktycznie coś nie działa. Shadow projector porusza się z mover'em ale nie wyświetla tekstury.
To dałem światłom w autach

Kod: Zaznacz cały

function UpdateProjection()
{
   local vector RotX, RotY, RotZ, lPos;

   GetAxes(Rotation,RotX,RotY,RotZ);
	DetachProjector(true);
	SetCollision(false,false,false);
	AttachProjector();
	SetCollision(true,false,false);
}

: 13 maja 2018, 20:34
autor: seebeek17
W sumie mogłem od razu przerobić mój projektor na projektor z Traffica xD