Strona 1 z 1

Jak ustawić KActor

: 03 sty 2018, 04:40
autor: seebeek17
Jak ustawić KActora tak, żeby po uderzeniu się poruszał?

Próbowałem wybrać KActor z Actor Browsera, ustawiłem StaticMesha a ten po włączeniu gry stoi jak z betonu, znaczy... wisi w powietrzu i nie drgnie nawet. :bolek:

O dziwo jak dam na StaticMesha np. słoik z ogórkami, to normalnie wszystko działa. W opcjach modelu mam ustawione to samo co w tamtym słoiku. W KActor też.
Żeby KActor reagował na kopniaki, wymaga to ustawienia jeszcze czegoś, czy jak to z tym jest?

Aha, i da się tak, że po włączeniu gry KActor od razu "upada"? A nie, że trzeba pierw mu zdzielić z buta...

: 04 sty 2018, 15:12
autor: Tiquill
seebeek17 pisze:Próbowałem wybrać KActor z Actor Browsera, ustawiłem StaticMesha a ten po włączeniu gry stoi jak z betonu, znaczy... wisi w powietrzu i nie drgnie nawet. :bolek:

O dziwo jak dam na StaticMesha np. słoik z ogórkami, to normalnie wszystko działa.
Ja najpierw ustawiałem różne wartości, ale sam te same rzeczy robiłeś na nadesłanej mi mapce i na nic nowego tam nie wpadłem. Uznałem, że wina nie leży w KActor. Ustawiłem kilka samych KActorów i dodawałem im różne StaticMeshe w opcjach. Najpierw myślę, że to wielkość StaticMesha ma znaczenie. Ale nie. Zrobiony duży mur i mały kawał mięsa nie działały. Natomiast butelka, pączek i wielka lodówka - działały! Coś jest w modelach jakby, ich budowie...

Ustawiłem lodówki w formie budynku. Ale kopnięcie czy strzał - leci tylko jedna. Zaś te co są nad nimi wyżej, dostają takiego kręćka nieraz... Fizyka tego nie zachwyca. Może się da w opcjach poustawiać, ale to trzeba nad tym posiedzieć.


Zaś co do upadania tuż po starcie gry. Musi zadziałać na nie fizyka gry. Daj jakiegoś movera, który przejedzie i je tknie, czym zlecą. Albo bystandera. Wystarczy najść na słoik, by ten się ruszył.

: 04 sty 2018, 16:54
autor: Dev4ever
Wiem, że w Happy night wszystkie KActory tuż po przejściu na nowy level, podlegają grawitacji, bez konieczności wejścia z nimi w interakcję. Myślę, że podobnie dałoby się zrobić w zwykłym P2 :)

: 04 sty 2018, 18:02
autor: seebeek17
Tiquill, dziwna sprawa z tym, ale dzięki, że do tego zerknąłeś.
Dev4ever pisze:Wiem, że w Happy night wszystkie KActory tuż po przejściu na nowy level, podlegają grawitacji,
Może po respawnie same zadają sobie 0 obrażeń, hmm... Wtedy nigdzie nie polecą, tylko powinny spaść na dół. :drapanie: Jeszcze nad tym posiedzę.

: 05 sty 2018, 14:55
autor: Rycho3D
Zrób podklasę do KActor i dopisz KStartEnabled=True lub PostBeginPlay
Aktor upadnie na starcie ;)
Tak mają moje auta w traffic-u