[ POMOC] Dialogi
: 30 gru 2017, 21:03
Powie mi ktoś gdzie w PostED można przypisać/zmienić dialogi bystkom?
Fajnie by było usłyszeć trzy różne języki na jakiejś mapie
Fajnie by było usłyszeć trzy różne języki na jakiejś mapie
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!
https://forum.postalsite.info/
Grasz w zwykłe P2? W P2C w angielskiej wersji słychać czasami teksty po hiszpańskuSilver Dragon pisze:Fajnie by było usłyszeć trzy różne języki na jakiejś mapie
Co jest normalne, bo Paradise leży w Arizonie przy meksykańskiej granicy, więc pewnie sporo meksykańskich nielegalnych imigrantów tam pracuje (pewnie sprzątają zwłoki zabitych przez KolesiaYossarian pisze:Grasz w zwykłe P2? W P2C w angielskiej wersji słychać czasami teksty po hiszpańsku
Nie do końca jarzę, ale mogę podpowiedzieć, że chyba w PawnAttribution w klasie danego bystka, jest opcja VoiceClass albo DialogClass. Może z tym popróbuj.Silver Dragon pisze:Powie mi ktoś gdzie w PostED można przypisać/zmienić dialogi bystkom?
Fajnie by było usłyszeć trzy różne języki na jakiejś mapie
Tam można zmienić tylko klasę dialogów np. talib, wieśniak, itp.seebeek17 pisze:Nie do końca jarzę, ale mogę podpowiedzieć, że chyba w PawnAttribution w klasie danego bystka, jest opcja VoiceClass albo DialogClass. Może z tym popróbuj.
Mam na StP cztery wersje językowe. Ale hiszpańskiej nie mam. Oj, przydałaby się, poszukać trza! Co pięć to nie cztery!Yossarian pisze:słychać czasami teksty po hiszpańsku
Na StP możesz sobie najprościej zmienić to na takim przykładzie, jak ja sobie zmieniam:Silver Dragon pisze:Powie mi ktoś gdzie w PostED można przypisać/zmienić dialogi bystkom?
Kod: Zaznacz cały
Paths=..\SoundsJAP\*.uax
Paths=..\Postal2MP\Sounds\*.uax
Paths=..\CorkscrewRuLes\Sounds\*.uax
Paths=..\Sounds\*.uax
Dokładnie. Najpierw przemianować paczki. Potem skrypcior, dodać jeszcze randomizację. I jest wielonarodowy Postal!Rycho3D pisze:Jeśli chcesz by używał głosów w innym języku, musisz napisać nową klasę która będzie czytać dialogi z innej paczki.