Strona 1 z 1

[Pomoc] Zamienianie ludzi z STP na ludzi z AWP

: 10 paź 2017, 13:22
autor: Dev4ever
Czytając tu post pewnego użytkownika wpadłem na pomysł, żeby zrobić nieoficjalnego mini patcha do AVPC, który m.in zamieniałby ludzi z STP na ludzi z AWP, jednakże zamienianie każdego ludzika osobno i nadawanie im właściwości starego zajęło by wieki. Jest jakiś sposób, by w PostED zaznaczając ludzi np. klasy bystanders, nadać im funkcję bystków z AWP, by oszczędzić czasu przy tworzeniu ich od zera?

: 10 paź 2017, 14:42
autor: Tiquill
Wrzucić na mapę podklasę EmbededMutators (różne mapy i mody tego używają, mogę potem znaleźć ci), który to mutek wszystko sam elegancko zmienia. Treść takiej podmiany znajdziesz w AWP czy AWPMod. Jest to spora lista podklas używanych w grze - ale zrobisz ją, czy nawet skopiujesz z AWP (na którym AVPC chodzi przecież) i masz z głowy. Żadnego upierdliwego ślęczenia nad mapami i każdym bystkiem z osobna.

A gdy jeszcze zamiast każdej mapy edytujesz skrypty AVPC - map zmieniać nie musisz. Przez co zaoszczędzisz czasu i treści do pobrania sobie i graczom. Bo właśnie, chodzi na AWP, może więc da się użyć samego AWP. Bez edycji. A jak nie, to można swój zrobić DefaultGame=SuperPatch.WypasModzio i na tej paczuszce poszerzać zabawę, dawać nowe misje, wspólnie z innymi modderami kminić... ;)

Hu! :D

: 10 paź 2017, 17:04
autor: Dev4ever
Tiquill pisze:Wrzucić na mapę podklasę EmbededMutators (różne mapy i mody tego używają, mogę potem znaleźć ci), który to mutek wszystko sam elegancko zmienia. Treść takiej podmiany znajdziesz w AWP czy AWPMod. Jest to spora lista podklas używanych w grze - ale zrobisz ją, czy nawet skopiujesz z AWP (na którym AVPC chodzi przecież) i masz z głowy. Żadnego upierdliwego ślęczenia nad mapami i każdym bystkiem z osobna.
To dobra wiadomość, że jest możliwość przerobienia wszystkich pawnów kilkoma kliknięciami :) A gdzie dokładniej znajdę ten mutator, jak on wygląda?

: 12 paź 2017, 16:57
autor: Zaver
No więc Tiq zasługuje na odznakę moddera :)

: 12 paź 2017, 16:59
autor: Yossarian
Zaver pisze:No więc Tiq zasługuje na odznakę moddera
Przecież on jest moderatorem tej grupy :drapanie:

: 12 paź 2017, 18:45
autor: Dzienis
Yossarian pisze:Przecież on jest moderatorem tej grupy
Jest moderatorem wszystkich grup z wyjątkiem twojej. ;)

: 12 paź 2017, 21:49
autor: Zaver
Yossarian pisze:Przecież on jest moderatorem tej grupy :drapanie:
Bardziej chodziło mi oficjalne nadanie tytułu :)
Dzienis pisze:Jest moderatorem wszystkich grup z wyjątkiem twojej. ;)
To oznacza moją oryginalność :)

Na pewno Mutator będzie podklasą w paczce Engine

: 14 paź 2017, 00:03
autor: seebeek17
Zaver pisze:Na pewno Mutator będzie podklasą w paczce Engine
No tak, tylko co mu po tej wiedzy? meh

Tiquill, a co sądzisz o tym, żeby zrobić jakąś podklasę od Actor i w funkcji PostBeginPlay() dopisać w pętli ForEach {} żeby szukało Pawna i podmieniało, tak jak to chyba Evil zrobił w replacerze broni w DarkFire? :P

Teoretycznie powinno działać, bo każdy obiekt po respawnie na mapie odpala PostBeginPlay() (chyba).
Z wydajnością to nie wiem, mogłoby się przydławić na moment.