Jak jest zrobiona cenzura w lustrach?
: 05 maja 2017, 00:01
Do napisania tego tematu zachęcił mnie filmik na youtube.
Otóż, pytanie brzmi - jak twórcy zrobili w Postalu 2 lustra?
A dokładniej chodzi o przyczepioną "cenzurę", gdy gracz podejdzie do lustra.
To, że ta cenzura jest przyczepiona na stałe do Kolesia odpada. M.in. dlatego, że na cutscenkach jej zwyczajnie nie ma.
Czy są w ogóle jakieś skrypty lustra żeby to sprawdzić jak gra nakłada cenzurę na krocze bohatera w lustrze?
Ciekawi mnie to, bo to może być ciekawe i przydatne takie dynamiczne nakładanie/renderowanie obiektów. Wiele fajnych rzeczy można z tym zrobić.
Otóż, pytanie brzmi - jak twórcy zrobili w Postalu 2 lustra?
A dokładniej chodzi o przyczepioną "cenzurę", gdy gracz podejdzie do lustra.
To, że ta cenzura jest przyczepiona na stałe do Kolesia odpada. M.in. dlatego, że na cutscenkach jej zwyczajnie nie ma.
Czy są w ogóle jakieś skrypty lustra żeby to sprawdzić jak gra nakłada cenzurę na krocze bohatera w lustrze?
Ciekawi mnie to, bo to może być ciekawe i przydatne takie dynamiczne nakładanie/renderowanie obiektów. Wiele fajnych rzeczy można z tym zrobić.