Strona 1 z 6
Puzzle city stuff
: 02 lut 2017, 11:35
autor: Rycho3D
Dzięki tej malutkiej paczce zbudujecie ogromną mapę o małych wymaganiach w 10 minut
dodałem też mapę poglądową cus-DevCityLight na której są wszystkie obiekty.
Nie modyfikujcie tych paczek ponieważ będę je aktualizował o nowe elementy.
: 02 lut 2017, 11:37
autor: Devi90
Czyli jest to taki, mod SimCity?
: 02 lut 2017, 11:39
autor: Pan Szatan
A co to tak dokładniej jest bo nie zrozumiałem?
: 02 lut 2017, 11:43
autor: Rycho3D
Propostal pisze:Czyli jest to taki, mod SimCity?
Pan Szatan pisze:A co to tak dokładniej jest bo nie zrozumiałem?
Tak jak w temacie. Elementy do składania mapy, tak jak widać na zdjęciu.
: 02 lut 2017, 11:46
autor: Pan Szatan
Rycho3D pisze:Tak jak w temacie. Elementy do składania mapy, tak jak widać na zdjęciu.
Aaa.. czyli można sobie budować mape w grze bez PostED?
Taki Garrys Mod w Postalu?
: 02 lut 2017, 11:47
autor: Devi90
Rycho3D pisze:Propostal pisze:Czyli jest to taki, mod SimCity?
Chodzi o SiM! City, nie o SiN! City tak btw.
Po prostu zbytnio nie zrozumiałem co to jest.
: 02 lut 2017, 17:55
autor: seebeek17
Temat w Szkole Mistrzów, czyli to pewnie stuff do PostED.
Przydatne ogólnie, jak dodasz więcej rzeczy to podepnę temat.
Modele sam robiłeś itp?
: 02 lut 2017, 18:18
autor: Silver Dragon
Przyda się (nawet bardzo
)
Czekam na więcej
: 02 lut 2017, 21:43
autor: TiTmx4
Jak odpaliłem tą mapę w STP nie steam'owym to zamiast drzwi są ustawione "DT_sprite" zamiast "DT_StaticMesh" i są niewidzialne
: 03 lut 2017, 11:01
autor: Rycho3D
Modele sam robiłeś itp?
Tak wymiary są specjalnie dostosowane pod grę i pasują do siebie idealnie.
Silver Dragon pisze:Przyda się (nawet bardzo
)
Czekam na więcej
Robi się
: 03 lut 2017, 19:19
autor: Rycho3D
Nowsza wersja w pierwszym poście
: 04 lut 2017, 14:02
autor: Silver Dragon
Pięknie
Im większa rónorodność budynków tym lepiej
: 04 lut 2017, 15:31
autor: Rycho3D
Zrobiłem działającą sygnalizację, ale jak włączę "m" to po wyjściu do gry światła szaleją
: 04 lut 2017, 19:19
autor: Rycho3D
Dobra, zrobiłem to sprytniejszym sposobem i światła działają poprawnie
Mapka i stuff w pierwszym poście.
: 04 lut 2017, 21:34
autor: seebeek17
Porób kilka ciekawych patentów, to będzie temat z fajnymi rozwiązaniami w PostED