Strona 1 z 6

Puzzle city stuff

: 02 lut 2017, 11:35
autor: Rycho3D
Dzięki tej malutkiej paczce zbudujecie ogromną mapę o małych wymaganiach w 10 minut ;)
dodałem też mapę poglądową cus-DevCityLight na której są wszystkie obiekty.
Nie modyfikujcie tych paczek ponieważ będę je aktualizował o nowe elementy.

: 02 lut 2017, 11:37
autor: Devi90
Czyli jest to taki, mod SimCity? xD

: 02 lut 2017, 11:39
autor: Pan Szatan
A co to tak dokładniej jest bo nie zrozumiałem? :drapanie:

: 02 lut 2017, 11:43
autor: Rycho3D
Propostal pisze:Czyli jest to taki, mod SimCity? xD
:facepalm:
Pan Szatan pisze:A co to tak dokładniej jest bo nie zrozumiałem? :drapanie:
Tak jak w temacie. Elementy do składania mapy, tak jak widać na zdjęciu.

: 02 lut 2017, 11:46
autor: Pan Szatan
Rycho3D pisze:Tak jak w temacie. Elementy do składania mapy, tak jak widać na zdjęciu.
Aaa.. czyli można sobie budować mape w grze bez PostED?
Taki Garrys Mod w Postalu? xD

: 02 lut 2017, 11:47
autor: Devi90
Rycho3D pisze:
Propostal pisze:Czyli jest to taki, mod SimCity? xD
:facepalm:
Chodzi o SiM! City, nie o SiN! City tak btw. ;) Po prostu zbytnio nie zrozumiałem co to jest.

: 02 lut 2017, 17:55
autor: seebeek17
Temat w Szkole Mistrzów, czyli to pewnie stuff do PostED.

Przydatne ogólnie, jak dodasz więcej rzeczy to podepnę temat.

Modele sam robiłeś itp?

: 02 lut 2017, 18:18
autor: Silver Dragon
Przyda się (nawet bardzo ;) )
Czekam na więcej

: 02 lut 2017, 21:43
autor: TiTmx4
Jak odpaliłem tą mapę w STP nie steam'owym to zamiast drzwi są ustawione "DT_sprite" zamiast "DT_StaticMesh" i są niewidzialne :P

: 03 lut 2017, 11:01
autor: Rycho3D
Modele sam robiłeś itp?
Tak wymiary są specjalnie dostosowane pod grę i pasują do siebie idealnie.
Silver Dragon pisze:Przyda się (nawet bardzo ;) )
Czekam na więcej
Robi się

: 03 lut 2017, 19:19
autor: Rycho3D
Nowsza wersja w pierwszym poście ;)

: 04 lut 2017, 14:02
autor: Silver Dragon
Pięknie :ok:
Im większa rónorodność budynków tym lepiej

: 04 lut 2017, 15:31
autor: Rycho3D
Zrobiłem działającą sygnalizację, ale jak włączę "m" to po wyjściu do gry światła szaleją xD

: 04 lut 2017, 19:19
autor: Rycho3D
Dobra, zrobiłem to sprytniejszym sposobem i światła działają poprawnie :)
Mapka i stuff w pierwszym poście.

: 04 lut 2017, 21:34
autor: seebeek17
Porób kilka ciekawych patentów, to będzie temat z fajnymi rozwiązaniami w PostED ;)