Strona 1 z 1

[ POMOC] SpriteEmittery

: 30 sty 2017, 16:02
autor: Bartkov
Hej, czy może ktoś z was wie, gdzie znajdują się dane spriteemittery? (chodzi o to, w jakim folderu engine, fx lub inventor itp)

SpriteEmitter15, SpriteEmitter83, SpriteEmitter81 i SpriteEmitter21

: 30 sty 2017, 16:31
autor: Tiquill
Baza emitterów to najczęściej plik FX.u, ale są to tylko wzory do użycia. Zapewne chodzi ci o bronie i efekty wystrzałów; ale może być też krew czy dym. Każda broń używa emitterów jako obiekty własne, skopiowane ze wzorów. I te własne obiekty zapisuje w swoim pliku animacji. Otwórz plik *.ukx danej broni i po prawo, w zakładce, której nazwy nie pamiętam teraz, masz listę efektów. Wystrzały (muzzleflash), ale też dźwięki...

A jeśli szukasz jakiś dym na mapie, to szukaj posadowionego na nią SpriteEmitter. Albo BeamEmitter. Mapa multi Asylum, w piwnicy jest małpa (której kiedyś szukaliśmy) a nieopodal te wyładowania elektryczne. Dobry obiekt do poznania emitterów. ;)

: 30 sty 2017, 16:44
autor: Bartkov
Tiquill pisze:Baza emitterów to najczęściej plik FX.u, ale są to tylko wzory do użycia. Zapewne chodzi ci o bronie i efekty wystrzałów; ale może być też krew czy dym. Każda broń używa emitterów jako obiekty własne, skopiowane ze wzorów. I te własne obiekty zapisuje w swoim pliku animacji. Otwórz plik *.ukx danej broni i po prawo, w zakładce, której nazwy nie pamiętam teraz, masz listę efektów. Wystrzały (muzzleflash), ale też dźwięki...

A jeśli szukasz jakiś dym na mapie, to szukaj posadowionego na nią SpriteEmitter. Albo BeamEmitter. Mapa multi Asylum, w piwnicy jest małpa (której kiedyś szukaliśmy) a nieopodal te wyładowania elektryczne. Dobry obiekt do poznania emitterów. ;)
Hej, dzięki za pomoc, ale już znalazłem. Potrzebowałem tych emiterów, bo portuje smega z awp na steamowego postal 2 i musiałem do skryptów dać jakiegoś emitera do alt-fire. Jakby co to dałem miniexplosion.uc :)

: 30 sty 2017, 17:36
autor: Tiquill
Jeśli paczka animacji SMEG-a ma starą nazwę, to nic w niej nie robisz. Jeśli nazwę zmienisz - skrypty animacji (chyba są tam) razem z emitterami będą szukały emitterów w paczce o starej nazwie. Jeśli więc zmienisz nazwę paczki ukx, musisz na nowo wpisać wszystkie skrypty w nim użyte, tak jak w starej paczce. By "widziały" swoją nową paczkę. Bo dla tej nowej paczki są obiektami prywatnymi. Proste, ale wymaga uwagi.

: 30 sty 2017, 17:44
autor: Bartkov
Tiquill pisze:Jeśli paczka animacji SMEG-a ma starą nazwę, to nic w niej nie robisz. Jeśli nazwę zmienisz - skrypty animacji (chyba są tam) razem z emitterami będą szukały emitterów w paczce o starej nazwie. Jeśli więc zmienisz nazwę paczki ukx, musisz na nowo wpisać wszystkie skrypty w nim użyte, tak jak w starej paczce. By "widziały" swoją nową paczkę. Bo dla tej nowej paczki są obiektami prywatnymi. Proste, ale wymaga uwagi.
Poradziłem sobie, bron już "wisi" na warsztacie.

link

: 30 sty 2017, 18:35
autor: Tiquill
Szybki! :D

;)