Strona 1 z 2
pozycja strzału
: 09 wrz 2016, 16:42
autor: Rycho3D
Zrobiłem broń Goa-uld, ale nie mogę dopasować pozycji strzału w 3 osobie.
Kod: Zaznacz cały
holdstyle=WEAPONHOLDSTYLE_Melee
switchstyle=WEAPONHOLDSTYLE_Double
firingstyle=WEAPONHOLDSTYLE_Double
Próbowałem też:
_Single
_Toss
_Both
Za każdym razem jest źle

Nie wiem jak to skomponować by wyglądało to sensownie.
: 11 wrz 2016, 12:41
autor: Rycho3D
Temat można zamknąć, jakoś sobie poradziłem.
Daje wszystkim pomógł

: 11 wrz 2016, 18:07
autor: Dzienis
Rycho3D pisze:Temat można zamknąć, jakoś sobie poradziłem.
Jesteś najbardziej umnym z modderów, to kto ci miał dawać rady tutaj, Vince Desi?
Fajnie, że poradziłeś sobie z problemem.

: 11 wrz 2016, 18:17
autor: Yossarian
To może teraz napisz co zrobiłeś, żeby inni wiedzieli w razie czego?

: 12 wrz 2016, 16:08
autor: Rycho3D
To może teraz napisz co zrobiłeś, żeby inni wiedzieli w razie czego?

oj tam
W załączniku daję broń do zabawy Alternatywny strzał jest trochę inny i ma więcej rykoszetów

Broń wymaga UfoPorno
: 12 wrz 2016, 21:34
autor: Silver Dragon
Coś nie chce działać to cudactwo
Zabrać to to z mapy można, w ekwipunku tego niestety nie ma
: 12 wrz 2016, 22:12
autor: Rycho3D
Może pomyliłeś foldery, bo to raczej nie realne, by dało się wziąć i nie było.
: 13 wrz 2016, 19:42
autor: Silver Dragon
Dziwna sprawa, ale tak jest
Może to wina AWP?
Pojęcia nie mam OCB

: 13 wrz 2016, 20:16
autor: Rycho3D
Może ktoś inny to sprawdzi i z łaski napisze czy u niego jest dobrze.
: 19 wrz 2016, 15:19
autor: Tiquill
Bardzo miła zabaweczka.

U mnie działa wszystko jak trzeba. Testowane na StP, oczywiście. Widok od strony gracza ok. Pawny też trzymają dobrze. A machnięcie kiedy bystek strzela to najlepszy kompromis między realnością a tym, na co gra pozwala. Rykoszety mają fajne odgłosy w wąskim korytarzu, gdy następuje szybkie odbijanie. Popraw tylko ikonę HUDa i hint i jest malinowo.
Silver Dragon pisze:Zabrać to to z mapy można, w ekwipunku tego niestety nie ma
Może za dużo miałeś broni. Bo tego nie ma pod żadnym klawiszem. Tylko podczas przewijania dostępne. Coś więc z grupowaniem nie tak itd, raczej proste do poprawy.

: 19 wrz 2016, 19:12
autor: Silver Dragon
Tiquill pisze:Testowane na StP
Tiquill pisze: Bo tego nie ma pod żadnym klawiszem
Nie mam StP. A jeżeli nie ma tego pod żadnym klawiszem to znaczy że KarmaGun z AWP może mieć pierwszeństwo ładowania i broni nie widać

: 22 wrz 2016, 18:58
autor: Rycho3D
Dodałem parę pierdół

: 22 wrz 2016, 22:22
autor: Silver Dragon
Mapka coraz ładniejsza
Broń też niezła, zadziałała w końcu. Szkoda tylko, że wciąż nie ma jej pod żadnym klawiszem
: 24 wrz 2016, 00:40
autor: Tiquill
No, wreszcie odpowiednie do świata ubranka. Brawo! Wszystko coraz lepsze. Ze świata Seksmisji do świata Wrót Czasu, nieźle.

Zalety widać, więc radość dają. Perspektywa rozwoju tego moda zachwyca. Broń fajna, nic dodać nic ująć. Fajne te działanie wrót, zanikanie portalu. Byle dalej! Mapa ciut zbyt płaska, ale dopiero się rodzi, więc będzie lepiej. Ikonę popraw. I czy oni muszą biegać w tych gaciach-pidżamach w samoloty i czołgi, to z deka głupie.
: 24 wrz 2016, 09:44
autor: Rycho3D
Tiquill pisze:I czy oni muszą biegać w tych gaciach-pidżamach w samoloty i czołgi, to z deka głupie.
Jeszcze ich nie ukończyłem, to faza przejściowa

Testowałem czy ich kołnierz nie będzie przeszkadzał, dorobię też im jakieś buty i dodam jako nowy pawn.