Strona 1 z 3
[ POMOC] Jak zrobić latarke jako broń ?
: 31 mar 2016, 19:31
autor: TiTmx4
Chcem zrobić latarke narazie mam model latarki , projektor światła i skrypt ale
nie mam jeszcze animacji do broni .
: 31 mar 2016, 19:40
autor: Pan Szatan
Myślę że to ci może pomóc:
Jest taki mod na broń Dark Fire:
https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=206
I Patch dodający dodający pistolet z latarką:
https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=223
Zobacz jak wygląda skrypt tego pistoletu a może coś znajdziesz.
: 31 mar 2016, 21:50
autor: TiTmx4
Znalazłem skrypt ale jest połączony z innimi i nie wiem jak go odzielić tak by działał , ale jest progres bo wiem mniej więcej już jak to zrobić

: 31 mar 2016, 22:16
autor: seebeek17
Wystarczy jak zespawnujesz w kodzie projektor (możesz wszystko zrobić w jednym skrypcie, choć wygodniej i bardziej praktycznie jest to zrobić w kilku skryptach, np. światło projektora robisz w osobnym skrypcie, i spawnując ten projektor w kodzie broni, spawnujesz tylko już gotową klasę tego projektora. Do you follow me?), następnie ten projektor "przyczepisz" (Attach), albo do gracza (choć nwm. czy światło nie będzie się "zatrzymywać" na wewnętrznej stronie mesh'a gracza), albo do kości broni (moim zdaniem lepsza propozycja). To tyle. Na koniec robisz tylko odpowiednie funkcje niszczące ten projektor i w sumie tyle.
: 31 mar 2016, 22:41
autor: TiTmx4
Jak narazie pracuje nad kodem.
Już prawie zkończyłem ale projektor po doczepieniu do kośći animacji to po włączeniu stoi w miejscu , więc troche popracuje i jak zkończe to dam info

: 11 kwie 2016, 23:02
autor: seebeek17
Mxxx4 pisze:po doczepieniu do kośći animacji to po włączeniu stoi w miejscu
Może ta kość się nie obraca ani nic?

Najlepiej do kości broni przyczepić.
Masz tu kilka linijek z M4A1, którą zrobiłem ja i Rycho:
Kod: Zaznacz cały
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Spawn light
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
simulated function MakeLight()
{
local P2Player p2p;
local P2Pawn P;
P = P2Pawn(Owner);
p2p = P2Player(P.Controller);
LightActor = spawn(class'LightActor', P,, Location);
LightActor.SetBase(P);
MLP = Spawn(Class'M4LightProjector');
AttachToBone( MLP, 'bone_gun' );
}
Tyle wystarczy żeby to działało + jeszcze robisz funkcję do niszczenia LightActor'a (oprócz samego Projectora, masz tutaj jeszcze normalną żarówkę).
: 12 kwie 2016, 00:32
autor: TiTmx4
Projekt Skończony .
: 12 kwie 2016, 15:27
autor: Tiszer
Bardzo dobry modzik, teraz wystarczy go dobrze wykorzystać do jakiejś klimatycznej mapki

: 12 kwie 2016, 16:50
autor: Yabba Dabba Doo
Tiszer pisze:Bardzo dobry modzik, teraz wystarczy go dobrze wykorzystać do jakiejś klimatycznej mapki

Brakuje jeszcze tylko trzymanej w ręce latarki i mniejszego okręgu światła.
: 12 kwie 2016, 16:52
autor: Silver Dragon
Długo czekałem na coś takiego
Dzięki

: 12 kwie 2016, 18:07
autor: TiTmx4
w modzie brakuje tylko animacji trzymania latarki bo nie umiem tego zrobić
jak macie jakieś propozycje na zmiany to napiszcie moge pare rzeczy pozmieniać
: 18 kwie 2016, 19:27
autor: Dev4ever
Świetny mod, jeżeli nie masz nic przeciwko to użyje tej latarki do mojego szpitalu. Mam jedno pytanie odnośne moda. Da rade jakoś usunąć tą ikonkę orzełka z pola widzenia gracza, gdyż troche to dziwnie wygląda że jakiś ptaszek w 2d oświetla nam drogę

: 18 kwie 2016, 21:40
autor: seebeek17
Devir3ment pisze:Da rade jakoś usunąć tą ikonkę orzełka z pola widzenia gracza
Jakiego orzełka?
U mnie nic takiego nie ma. Wszystko gra.
: 18 kwie 2016, 22:58
autor: Dev4ever
o takiego orzełka

ł:
: 18 kwie 2016, 23:00
autor: Pan Szatan
Devir3ment pisze:o takiego orzełka

ł:
Orzełek? Dla mnie to niebieska skarpeta
