Strona 1 z 1
[ POMOC] Pickup działający jak gazeta
: 18 mar 2016, 08:38
autor: ArtekXDPL
Jak zrobić własny pickup, który działa dokładnie tak samo jak codzienna gazeta?
patrzyłem do folderu Inventory, są tam pliki odpowiedzialne za działanie gazety, lecz nie ma tam bezpośrednio napisane jaki obrazek ma wyświetlić gazeta.
Znalazłem też plik odpowiedzialny za gazetę w "Postal2Game --> NewsScreen", no ale tam też nie ma podanej ścieżki do obrazka, no to wiec gdzie znajduje się ścieżka która określa jaki obrazek ma się wyświetlać w określony dzień?
Re: [TUTORIAL] Pickup działający jak gazeta
: 18 mar 2016, 10:39
autor: EvilT-ModZ
You need to associate new texture thought Paper.Skins variable in NewsScreen.uc
Kod: Zaznacz cały
//declare our paper actor
RawActor Paper;
//PlayerOwner is PlayerController variable you have to set up
if( P2Player(PlayerOwner) != None && P2Player(PlayerOwner).MyNewsScreen != None )
{
Paper = P2Player(PlayerOwner).MyNewsScreen.Paper;
if( Paper != None && Paper.Skins.Length > 0 ) //since this variable exists, texture will be updated
Paper.Skins[0] = NewTexture;
}
: 18 mar 2016, 11:18
autor: ArtekXDPL
Thanks for help, but Im don't understand, what Im do with this.
: 18 mar 2016, 18:30
autor: seebeek17
A czy w ogóle ty umiesz chociaż trochę programować?
c++ ... - mówi ci to coś?
Jeśli nie, to poczytaj trochę o tym.
Co do "gazety", to ma ona funkcje zaszyte głębiej w grze, niż na poziomie samych pickup'ów.
Fragment odpowiedzialnego za to kodu, podał już EvilT-ModZ.
: 24 mar 2016, 18:33
autor: ArtekXDPL
seebeek17 pisze:A czy w ogóle ty umiesz chociaż trochę programować?
c++ ... - mówi ci to coś?
Jeśli nie, to poczytaj trochę o tym.
Co do "gazety", to ma ona funkcje zaszyte głębiej w grze, niż na poziomie samych pickup'ów.
Fragment odpowiedzialnego za to kodu, podał już EvilT-ModZ.
Nie da rady zrobić jakoś tego w Inventory/bookInv i bookPickup ?