Strona 1 z 1

[ POMOC] Nieobecny StaticMesh

: 15 mar 2016, 20:19
autor: seebeek17
Mam mały problem ze StaticMesh'em.

Jak daję go na mapę, to pomniejszam go o połowę (oryginalny jest dość pokaźnych rozmiarów). Przy Build All, jest napisany błąd krytyczny, że Player Start stoi za daleko od jakiegoś obiektu, pomimo, że metr poniżej siebie ma tego StaticMesh'a.
Dalej - gry włączam grę z mapką, to gracz opada na sam dół a StaticMesh'a nie ma, ani jego kolizji ani obiektu, jak by zniknął po prostu.

Jak to naprawić? Bo w PostED normalnie go widzę i wgl.

: 15 mar 2016, 20:30
autor: ArtekXDPL
Co to za Static Mesh?

: 15 mar 2016, 20:48
autor: seebeek17
ArtekXDPL pisze:Co to za Static Mesh?
Sądzę, że to bez znaczenia.

: 15 mar 2016, 21:06
autor: Piroziom
Też miałem taki problem z pewnym brushem, a zrobiłem to tak:

1. zamieniłem SM na busha xD
Obrazek

(dobra, dobra będę już poważniejszy :P )
więc : PPM na obiekcie -> convert -> to brush.
Dodałem obiekt jako brush (add)
Zaznaczyłem utworzoną siatkę i utworzyłem nowy SM ( create from selection).

: 16 mar 2016, 06:16
autor: Rycho3D
Może ma włączone Hidden=true w proporcjach