Strona 1 z 1

Rozwiązanie zagadki GPF

: 11 mar 2016, 16:39
autor: Rycho3D
Jedna z przyczyn występowania błędu to KarmaActor, a dokładniej jego limit.
Limit to trochę ponad 300, lecz trzeba pamiętać że zabici przechodnie to też karma i każdy element "szmacianej lalki" jest liczony.

Czyli jak zabijemy 10 "bystków" to mamy około 110 KActor'ów, czyli na mapie możemy wtedy wstawić max 200, ale nie polecam.

To tyle :)

: 11 mar 2016, 18:08
autor: Dev4ever
A dało by się zwiększyć jakoś ten limit czy nie bardzo?

: 11 mar 2016, 18:27
autor: Dzienis
Rycho3D pisze:Jedna z przyczyn występowania błędu to KarmaActor, a dokładniej jego limit.
Limit to trochę ponad 300, lecz trzeba pamiętać że zabici przechodnie to też karma i każdy element "szmacianej lalki" jest liczony.

Czyli jak zabijemy 10 "bystków" to mamy około 110 KActor'ów, czyli na mapie możemy wtedy wstawić max 200, ale nie polecam.

To tyle
A czy ta informacja coś zmienia dla zwykłego gracza?
Bo jeśli chodzi o zaniechanie zabijania większej ilości bystków, to dziękuję bardzo, postoję. :P

: 11 mar 2016, 19:09
autor: Pangia
Można nie przesadzać z rozczłonkowywaniem ofiar, albo robić to wyjątkowo dokładnie – np. głowę czy dłoń można całkiem zniszczyć.

: 12 mar 2016, 07:54
autor: Rycho3D
Dev4ever pisze:A dało by się zwiększyć jakoś ten limit czy nie bardzo?
Raczej nie bardzo, skoro RWS zrobiło limit szmacianych lalek 10, to znaczy że nie wiedzieli jak tego dokonać.

: 12 mar 2016, 11:23
autor: seebeek17
Rycho3D pisze:
Dev4ever pisze:A dało by się zwiększyć jakoś ten limit czy nie bardzo?
Raczej nie bardzo, skoro RWS zrobiło limit szmacianych lalek 10, to znaczy że nie wiedzieli jak tego dokonać.
Wtedy - nie dało się, ale teraz już raczej można by było coś z tym zrobić. Nie wiem... zwiększyć ilość dostępnej pamięci dla większej liczby np. KActorów, albo coś w ten deseń (po prostu podnieść limit), ale to by wymagało zrebuildowania silnika, a z tym już ciężej. :D

Teraz sobie tak myślę, że Postal 2 czasem potrafi zajechać mocno procesor.
Jak by przebudować ten silnik pod nowsze komputery, to i taki Core i5 by nie wydolił. :P

Ale IMHO na pewno by się dało.

Dajcie mi source gry to ja już się tym zajmę. :622:

: 12 mar 2016, 11:35
autor: Rycho3D
Dajcie mi source gry to ja już się tym zajmę. :622:
Wpisz w google: unreal engine 2 source code

: 12 mar 2016, 11:38
autor: seebeek17
Rycho3D pisze:
Dajcie mi source gry to ja już się tym zajmę. :622:
Wpisz w google: unreal engine 2 source code
To, to wiem. Pomagałem sobie tym przy pisaniu dekompilatora do paczek.

To teraz mi napisz skąd mam wziąć np. source od Engine.dll, mistrzu.

: 12 mar 2016, 11:41
autor: Pan Szatan
Nie jestem pewien ale chyba w P2C to naprawiono bo od v5020 Hotfix 1 ani razu mi nie wywaliło errora przy sieczcce :)

: 12 mar 2016, 11:42
autor: Rycho3D
Widziałem gdzieś źródło z UT99. Robili jakieś dodatki by działało na nowszych kompach.
Trzeba by było tego poszukać.

: 12 mar 2016, 15:15
autor: Pangia
Pan Szatan pisze:Nie jestem pewien ale chyba w P2C to naprawiono bo od v5020 Hotfix 1 ani razu mi nie wywaliło errora przy sieczcce :)
W P2C jest (a przynajmniej było, gdy ostatnio grałem, a od tamtego czasu były może dwie aktualizacje) dużo mniej brutalnych efektów, poza tym jest dużo niższy limit NPC na mapie.

: 12 mar 2016, 22:07
autor: Dev4ever
A jak bym sobie przydzielił więcej ramu do postala to by załatwilo problem z GPF?

: 12 mar 2016, 22:44
autor: Silver Dragon
To nic nie da
Wcześniej miałem 2 GB RAM, Teraz jest 8, a problem wciąż jest i występuje w tych samych momentach