[POMOC] DefendZone
: 22 lut 2016, 08:31
Spodobała mi się mapka w stylu ZombieDefence, którą zrobił Rychu. Widzę, że nikt nie kontynuuje jego dzieła a on sam nie ma na to ochoty. Szkoda, aby taki pomysł skończył się tylko na jednej mapce.
Więc pomyślałem sobie, że może sam coś zdziałam w tym temacie, jednak w ogóle nie rozumiem zasady działania tych wszystkich Trigerów, których jest kilka rodzajów i pewnie każdy z nich służy do czego innego. Nie rozumiem, też różnicy pomiędzy "ScriptedSequence" a "ScriptedTrigger".
Czytałem "MegaTutorial for PostED by seebeek17-MiRRoRRek" jednak nie ma tam za wiele informacji dotyczących Triggerów, "ScriptedSequence" i "ScriptedTrigger".
Przydałby się dokładniejszy poradnik dotyczący Triggerów, "ScriptedSequence" i "ScriptedTrigger" oraz taki wyjaśniający wszystkie "ACTION_" które można użyć w
"ScriptedSequence" i "ScriptedTrigger".
No ale to sprawa pewnie na inny temat.
Wracając do mojego tematu, mam kilka problemów jak wywołać, zrealizować pewne czynności na mapie:
Jak ustawić, w "PawnSpawner", aby respił on cywili uzbrojonych w broń białą?
Nie ma on tak jak "Actor --> Pawn --> FPSPawn --> P2Pawn --> P2MoCapPawn --> MpPawn --> PersonPawn --> Bystander --> Bystanders" funkcji "BaseEquipment" gdzie można samodzielnie wybrać "Pawnowi" posiadaną przez niego broń.
Jak ustawić, aby po zabiciu "Pawna" zrespionego przez "PawnSpawner" gracz otrzymywał bezpośrednio za każde jego zabójstwo po np. 10$? Bezpośrednio oznacza, coś z stylu kodu "JewsForJesus", czyli, coś w rodzaju komendy "give player 10 money".
Jak ustawić, aby licznik ludzi do zabicia, po zabiciu określonej liczby osób, wyświetlał się ponownie, lecz z większą liczbą przeciwników do zabicia?
Jak ustawić, aby zrespawniony "Pawn" z "PawnSpawner", automatycznie i sam kierował się w stronę gracza?
Mam nadzieje, że ktoś mi pomoże, bo bardzo zaangażowałem się w ten pomysł...
Czekam z niecierpliwością na "POMOCNE" posty.
Proszę o dokładne wytłumaczenie mi co mam zrobić.
Jeśli jednak komuś, nie chcę się tego wszystkiego pisać, to może mi "zrobić" jeden przykład na mapie, później powinno mi się udać zrobić drugi działając analogicznie.
Mapa do uruchomienia wymaga Apocalypse Weekend (AW).
Więc pomyślałem sobie, że może sam coś zdziałam w tym temacie, jednak w ogóle nie rozumiem zasady działania tych wszystkich Trigerów, których jest kilka rodzajów i pewnie każdy z nich służy do czego innego. Nie rozumiem, też różnicy pomiędzy "ScriptedSequence" a "ScriptedTrigger".
Czytałem "MegaTutorial for PostED by seebeek17-MiRRoRRek" jednak nie ma tam za wiele informacji dotyczących Triggerów, "ScriptedSequence" i "ScriptedTrigger".
Przydałby się dokładniejszy poradnik dotyczący Triggerów, "ScriptedSequence" i "ScriptedTrigger" oraz taki wyjaśniający wszystkie "ACTION_" które można użyć w
"ScriptedSequence" i "ScriptedTrigger".
No ale to sprawa pewnie na inny temat.
Wracając do mojego tematu, mam kilka problemów jak wywołać, zrealizować pewne czynności na mapie:
Jak ustawić, w "PawnSpawner", aby respił on cywili uzbrojonych w broń białą?
Nie ma on tak jak "Actor --> Pawn --> FPSPawn --> P2Pawn --> P2MoCapPawn --> MpPawn --> PersonPawn --> Bystander --> Bystanders" funkcji "BaseEquipment" gdzie można samodzielnie wybrać "Pawnowi" posiadaną przez niego broń.
Jak ustawić, aby po zabiciu "Pawna" zrespionego przez "PawnSpawner" gracz otrzymywał bezpośrednio za każde jego zabójstwo po np. 10$? Bezpośrednio oznacza, coś z stylu kodu "JewsForJesus", czyli, coś w rodzaju komendy "give player 10 money".
Jak ustawić, aby licznik ludzi do zabicia, po zabiciu określonej liczby osób, wyświetlał się ponownie, lecz z większą liczbą przeciwników do zabicia?
Jak ustawić, aby zrespawniony "Pawn" z "PawnSpawner", automatycznie i sam kierował się w stronę gracza?
Mam nadzieje, że ktoś mi pomoże, bo bardzo zaangażowałem się w ten pomysł...
Czekam z niecierpliwością na "POMOCNE" posty.
Proszę o dokładne wytłumaczenie mi co mam zrobić.
Jeśli jednak komuś, nie chcę się tego wszystkiego pisać, to może mi "zrobić" jeden przykład na mapie, później powinno mi się udać zrobić drugi działając analogicznie.
Mapa do uruchomienia wymaga Apocalypse Weekend (AW).