Strona 1 z 1

Zmiana ikony HUD broni

: 14 lut 2016, 18:10
autor: seebeek17
Nie wiem czy kiedyś o to pytałem, ale nawet jeśli, to nie dostałem pewnie wyczerpującej odpowiedzi.

Mam zrobione dwie bronie oraz klasę MyP2Ammunition, która dziedziczy od klasy P2AmmoInv. Obie bronie korzystają z MyP2Ammunition.
Teraz jest problem, bo da się ustawić tylko jedną ikonkę broni w zmiennej (stałej??) "Texture".

Jeśli się sprawdzi, która broń jest aktualnie używana, dodając odpowiedni kod w PreBeginPlay(), to to działa i ikonka się zmienia. Ale tylko za pierwszym podniesieniem broni, bo potem ustawia się ta na stałe.
Jest jakiś sposób żeby mieć osobne ikonki broni, które korzystają z tej samej klasy amunicji?
(musi być tak, bo bronie mają tą samą amunicję)

: 14 lut 2016, 19:05
autor: Pangia
A M79 w P2C ma własną ikonę? Bo strzela zwykłymi granatami.
Chociaż jak tak teraz myślę, to wyrzutnia granatów nie miała swojej ikony, więc pewnie nikt nie wpadł na to, jak to zrobić lub też nie da się tego zrobić.

: 14 lut 2016, 19:35
autor: Pan Szatan
Pangia pisze:A M79 w P2C ma własną ikonę? Bo strzela zwykłymi granatami.
Chociaż jak tak teraz myślę, to wyrzutnia granatów nie miała swojej ikony, więc pewnie nikt nie wpadł na to, jak to zrobić lub też nie da się tego zrobić.
W P2C ma własną ikonę. W AWP piła była na benzynę i miała
ikonę benzyny ale w AWP Mod dodano ikonę piły.
(Ale nie wiem czy piła z AWPModa jest na benzynę.)
Ale w ED Glock i MP5 miały tą samą amunicję a inną ikonę, spróbuj zobaczyć jak tam to zrobili ;)

: 14 lut 2016, 20:19
autor: Rycho3D
Dopisz HUD do broni, a w amunicji ustaw none.
Ewentualnie spróbuj zrobić podklasę amunicji dla jednej broni, ale nie wiem czy nie będzie jej liczyć osobno.

: 14 lut 2016, 20:41
autor: seebeek17
Okej, dzięki za odpowiedzi, spróbuję z tym pokombinować.