Zmiana ikony HUD broni
: 14 lut 2016, 18:10
Nie wiem czy kiedyś o to pytałem, ale nawet jeśli, to nie dostałem pewnie wyczerpującej odpowiedzi.
Mam zrobione dwie bronie oraz klasę MyP2Ammunition, która dziedziczy od klasy P2AmmoInv. Obie bronie korzystają z MyP2Ammunition.
Teraz jest problem, bo da się ustawić tylko jedną ikonkę broni w zmiennej (stałej??) "Texture".
Jeśli się sprawdzi, która broń jest aktualnie używana, dodając odpowiedni kod w PreBeginPlay(), to to działa i ikonka się zmienia. Ale tylko za pierwszym podniesieniem broni, bo potem ustawia się ta na stałe.
Jest jakiś sposób żeby mieć osobne ikonki broni, które korzystają z tej samej klasy amunicji?
(musi być tak, bo bronie mają tą samą amunicję)
Mam zrobione dwie bronie oraz klasę MyP2Ammunition, która dziedziczy od klasy P2AmmoInv. Obie bronie korzystają z MyP2Ammunition.
Teraz jest problem, bo da się ustawić tylko jedną ikonkę broni w zmiennej (stałej??) "Texture".
Jeśli się sprawdzi, która broń jest aktualnie używana, dodając odpowiedni kod w PreBeginPlay(), to to działa i ikonka się zmienia. Ale tylko za pierwszym podniesieniem broni, bo potem ustawia się ta na stałe.
Jest jakiś sposób żeby mieć osobne ikonki broni, które korzystają z tej samej klasy amunicji?
(musi być tak, bo bronie mają tą samą amunicję)