Strona 1 z 1

[ POMOC] Import ASE z Milshape do PostEd

: 10 kwie 2015, 22:35
autor: Ryuq
Dobry, napisze tu prócz SB.
Robię eksport z Milkshape do ASE i przy imporcie do Posted wywala mi "ASE importer error. Did you forgot to include geometry AND materials in the export?"
co robię źle? przy eksporcie nic nie zmieniam kompletnie. Zaimportowałem .psk i chciałem go do ASE wyeksportować no ale PostEd mnie raczy tymże błędem. Jak sobie z tym poradzić?

: 10 kwie 2015, 23:28
autor: Rycho3D
Musisz zrobić UVW dla obiektu.

: 11 kwie 2015, 14:48
autor: Ryuq
Dziwne, wybieram w groups moj model, zaznacza sie caly. otwieram Texture Coordinate Editor pod CTRL + T no i mam normalnie siatke UV naniesiona prawidlowo. Robie Export - > ASE. Ładuje do PostED'a. Po chwili mam model ale cały szary i nadal bez UV. Coś nadal robię żle, tylko co?

: 11 kwie 2015, 16:10
autor: Rycho3D
Masz przy eksporcie jakieś opcje do wyboru ? Np. Texture Coordinate, world Geometry, itp.
A może inaczej. Połącz obiekty ze sobą w jeden. Jak eksportuje 2 obiekty z 3Dmaxa to uvw też się pierdoli. Jaja są dlatego że oba obiekty mają punkty z tym samym numerem, a uvw to zapisane położenie punktu na teksturze.

: 11 kwie 2015, 17:08
autor: Ryuq
Wszystko mam złączone w jeden. Screen z exportu w załączniku, to jedyne opcje jakie mam do wyboru.

: 11 kwie 2015, 18:28
autor: Rycho3D
Może masz jakieś shader'y w multitexture, a Edytor nie wie co z tym zrobić.
Material ustaw na standard i odznacz odwracanie punktów.

Dobrze by było gdyby się wypowiedział ktoś kto zna ten program.

: 11 kwie 2015, 22:30
autor: Ryuq
Probowalem. UV jakies sie laduje, bo tekstura jest, tylko na nogach. Bo to taki jakby posąg miał być. Ueh no trudno chyba nic z tego nie bedzie.

: 11 kwie 2015, 22:52
autor: Rycho3D
Wyeksportuj jako coś innego to ci to przekonwertuję na ASE w 3DMaxie