Strona 1 z 1
Etapy "BulidAll"
: 14 gru 2014, 22:12
autor: BloodLogin
Naciskamy w edytorze PostED guzik "BulidAll" i leci pasek postępu, lecz potrafi on czasem zwolnić/zatrzymać się.
Prosiłbym o podanie znaczenia tych nazw,
bym chociaż po części wiedział co w danej chwili jest przetwarzane

: 15 gru 2014, 18:20
autor: seebeek17
A czego nie rozumiesz gdy pisze np. "Building lighting", "Building BSP" ?
Swoją drogą zawsze mnie ciekawiło czemu gdy klikam np. samo "Build Lighting", to buduje też przy okazji BSP, Modele itp.
Niemal zawsze klikam 'Build All', bo przy większych mapach czeka się tak samo długo..
: 15 gru 2014, 18:38
autor: BloodLogin
Omijając światło co znaczy np. Prurunning Reachpecs i wszystkie inne znaczenia i definicje.
: 15 gru 2014, 18:41
autor: Rycho3D
BloodLogin93 pisze:Prurunning Reachpecs
Rozłączanie i łączenie PatchNode, jeśli mają wpisane w proporcjach by się nie łączyły(czerwona linia), lub by się łączyły bez względu na przeszkodę(linia żółta).
Należy się 5 zł

: 15 gru 2014, 20:10
autor: BloodLogin
Przy tym zawsze mi się zatrzymuje i nie chce iść dalej i nie chce mi sie czekać
A reszta nazw ??
: 15 gru 2014, 20:39
autor: Rycho3D
BloodLogin93 pisze:Przy tym zawsze mi się zatrzymuje i nie chce iść dalej i nie chce mi sie czekać

Ja używam PatchBlockingVolume by PatchNodes się nie łączyły.
I nie mam wcale "Prurunning Reachpecs"

: 15 gru 2014, 21:19
autor: Ryuq
seebeek17 pisze:A czego nie rozumiesz gdy pisze np. "Building lighting", "Building BSP" ?
Swoją drogą zawsze mnie ciekawiło czemu gdy klikam np. samo "Build Lighting", to buduje też przy okazji BSP, Modele itp.
Niemal zawsze klikam 'Build All', bo przy większych mapach czeka się tak samo długo..
Może dlatego że zgarnąć musi przecież te całą geometrię itp do cieniowania, z brushy i modeli.