Strona 1 z 1

Error przy skryptowej zmianie Skina

: 22 lis 2014, 01:11
autor: seebeek17
Mam takie coś:

Kod: Zaznacz cały

	local MyProjectile myproj;

	myproj = spawn(class'MyProjectile', Instigator,, StartTrace, AdjustedAim);

	if(myproj != None)
	{
		myproj.WybierzAmciu(Jedzenie);

		switch(Jedzenie)
		{
			case 'Frytki': 
				myproj.Skins(0)=Texture'amciu.frytki'
				break;
			case 'Bekon': 
				myproj.Skins(0)=Texture'amciu.bekon'
				break;
			default:
				myproj.Skins(0)=Texture'amciu.glod'
				break;
		}
	}
'Jedzenie' jest typu Name.

Podczas kompilacji wywala taki błąd:

"Error: '(': Expression has no effect
Failed due to errors."

Próbowałem to rozwiązać na kilka sposobów, ale nie wiem już jak to zrobić żeby UMake mi to wciągnął.

Dla mnie to wygląda dobrze. Spawnujemy projectile a potem switchem wybieramy skina na podstawie wybranego jedzenia. Ale UMake ma jak zwykle jakiś problem.

Wie ktoś jak to naprawić/zrobić?

: 22 lis 2014, 02:15
autor: Tiquill
seebeek17 pisze:local MyProjectile myproj;
Nie ma takiej klasy MyProjectile. Choć komunikat sugeruje, jakbyś taką klasę utworzył.

Błąd tkwi raczej w sformułowaniu samego warunku. if(myproj != None) to nieco za mało. Dla czego to, dla jakiej klasy. Późna noc, więcej nie zczaję.

: 22 lis 2014, 22:26
autor: seebeek17
No 'MyProjectile' to moja klasa, to objekt, który chcę zespawnować po strzale. ;)

I to ma działać tak, że po strzale spawnuje się to moje nowe projectile, potem sprawdza czy się powiodło i potem w zależności jakie amciu, zmienia skina projectile'a na kolor jedzenia.

Ogólnie to wyciąłem najważniejszy fragment kodu, bo całość obejmuje 4 skrypty (Weapon, Projectile i 2 inne), i one są na pewien sposób połączone ze sobą.
Oglądałeś Ludzką Stonogę?
No to właśnie tak działają te skrypty. :diabeł:

ehh... w sumie to nie działają na razie. :p

Wiem, że problem tkwi w tym fragmencie, bo jak go wywalam to skrypty się normalnie kompilują.

: 22 lis 2014, 22:33
autor: Rycho3D
Masz sam warunek, brak efektu

: 22 lis 2014, 22:39
autor: seebeek17
Jest warunek:

if(myproj != None)

i jest efekt:

{
myproj.WybierzAmciu(Jedzenie);

switch(Jedzenie)
{
case 'Frytki':
myproj.Skins(0)=Texture'amciu.frytki'
break;
case 'Bekon':
myproj.Skins(0)=Texture'amciu.bekon'
break;
default:
myproj.Skins(0)=Texture'amciu.glod'
break;
}
}

: 22 lis 2014, 22:42
autor: Rycho3D

Kod: Zaznacz cały

    if(myproj != None)
    {
        myproj.WybierzAmciu(Jedzenie);

        switch(Jedzenie)
        {
            case 'Frytki':
                myproj.Skins(0)=Texture'amciu.frytki'
                break;
            case 'Bekon':
                myproj.Skins(0)=Texture'amciu.bekon'
                break;
            default:
                myproj.Skins(0)=Texture'amciu.glod'
                break;
        }
    }
to jest warunek

: 22 lis 2014, 23:12
autor: seebeek17
Wywaliłem if'a, bo w sumie nie potrzebny, dałem zmienną Skins(0) w defaultproperties Projectile'a, bo wcześniej nie było.
Teraz jest już tylko to:

Kod: Zaznacz cały

        myproj.WybierzAmciu(Jedzenie);

        switch(Jedzenie)
        {
            case 'Frytki':
                myproj.Skins(0)=Texture'amciu.frytki'
                break;
            case 'Bekon':
                myproj.Skins(0)=Texture'amciu.bekon'
                break;
            default:
                myproj.Skins(0)=Texture'amciu.glod'
                break;
        } 
Błąd wywala w linijce
myproj.Skins(0)=Texture'amciu.frytki'

nie wiem o co może chodzić. Nie raz już robiłem taką zmianę Skina i jakoś wcześniej działało.

A przy okazji jeszcze zapytam po co jest i co robi to ShortSleeveType?
Wydaje mi się, że to jest coś do multi, ale grałem już broniami w MP, które nie miały tego a działały.

: 22 lis 2014, 23:19
autor: Rycho3D
bo chyba powinno być Skins[0]

: 22 lis 2014, 23:22
autor: Rycho3D
Zaraz zaraz. w Projectile jest funcja Skins ? ;>

: 22 lis 2014, 23:24
autor: seebeek17
Rycho3D pisze:bo chyba powinno być Skins[0]
ja pierd...... kuźwa, zaczynają mnie już wkur..... takie errory.. -,-
udało się! to, że wyskoczyła masa następnych errorów to już pominę. :F
dzięki!! :)
Rycho3D pisze:Zaraz zaraz. w Projectile jest funcja Skins ?
Nie, to jest zmienna w defaultproperties. :p