Strona 1 z 1

Tworzenie Log'u i replace Controllera

: 09 paź 2014, 20:27
autor: seebeek17
Wie ktoś może jak się dokładnie używa tego polecenia 'log co ... robi logi?
Bo przykładowo chcę sprawdzić, jaki controller ma uderzony bystander i czy poprzedni Contr. został podmieniony. ;d
I właśnie nie wiem jak to napisać, by mi taki log wychodził do pliku.

A druga sprawa to mam broń i w skrypcie AmmoInv mam taki fragment:

Kod: Zaznacz cały

function ProcessTraceHit(Weapon W, Actor Other, Vector HitLocation, Vector HitNormal, Vector X, Vector Y, Vector Z)
{
	local PersonPawn prp;
	local RWSController rwsc;

	if(Other == None || Other == self || Other == Owner)
		return;

	Instigator.PlaySound(BatonHit, SLOT_None, 1.0,, TransientSoundRadius, GetRandPitch());		
	//if(Pawn(Other) == None && PeoplePart(Other) == None)

	Spawn(class'Fx.SparkHitMachineGun',,, HitLocation, Rotator(HitNormal));
				                         	
	if(!P2Weapon(W).bAltFiring)
	{
		if(PersonPawn(Other) != None && Pawn(Other).Health > 0)
		{
			prp = PersonPawn(Other);
				
                        // Niszczy obecny controller
			if(prp.Controller != None)  
				prp.Controller.Destroy();
			
			//prp.Unpossess();

                        // przejęty przez rwsc
			prp.PossessedBy(rwsc);
                        // Spawnuje nowy controller
			prp.Controller = spawn(prp.ControllerClass);

                        // Przejęty controller
			if(prp.Controller != None )
				prp.Controller.Possess(prp);
			
                        // Przyjazny z graczem
			prp.bPlayerIsFriend=True;
		}
		else
		{
			Other.TakeDamage(DamageAmount, Pawn(Owner), HitLocation, MomentumHitMag*X, DamageTypeInflicted);
		}
	}
}
I chcę po uderzeniu jakiegoś gostka, usunąć mu controller i dać nowy RWSController. ;/
No i ja się prawie wgl. nie znam na manipulowaniu controllerami, a potrzebuję się tego nauczyć,
bo mi się przyda do następnego większego projektu.
No to jak ktoś wie jak by to poprawić, to proszę o pomoc.

: 09 paź 2014, 22:07
autor: Rycho3D
controller nie może się spawnować. Może się równać MyController

: 09 paź 2014, 23:21
autor: seebeek17
Z MyController'em też próbowałem co nie co i nic.
Nwm. może jutro jeszcze coś pokombinuję.