Strona 1 z 1

Gaszenie gracza

: 28 wrz 2014, 17:36
autor: seebeek17
Witam.
Mam taki problem, który myślałem, że rozwiązałem ale jednak nie. xd

Otóż, mam broń i chcę wywołać w niej funkcję, która zgasi naszego gracza.
No i mam takie cuś:

Kod: Zaznacz cały

function PutOutFireFromMe(optional bool bBodyIsArmed)
{
	local P2Pawn CheckPawn;

	CheckPawn = P2Pawn(Owner);

	CheckPawn.UnhookPawnFromFire();

	//(...)
}
W funkcji(metodzie?) UnhookPawnFromFire() jest MyBodyFire=None więc powinno usunąć ogień z gracza a tego nie robi.
Wie ktoś czemu to nie trybi, lub ma jakiś inny pomysł na to?

: 28 wrz 2014, 18:29
autor: MaKiPL
Sklejanka z UrinePourFeeder.uc:

Kod: Zaznacz cały

Local P2Pawn p2p;
p2p = P2Pawn(Owner);
						// Put out the fire
						p2p.MyBodyFire.TakeDamage
						(
							PLAYER_PUT_OUT*Quantity,
							Pawn(MyOwner),
							p2p.Location,
							vect(0, 0, 0),
							class'ExtinguishDamage'
						);
P2Pawn ma MyBodyFire, która TakeDamage(), co DeltaTime(). Musisz wyzerować tak jakby palenie się, co spowoduje Twoje ugaszenie.

: 28 wrz 2014, 19:44
autor: seebeek17
O kurde. Wcześniej tego próbowałem i myślałem, że i tak nie będzie działać,
a teraz szczaiłem, że skoro mam Gaszący Damage to musi dawać te gaszące obrażenia,
a wcześniej w pierwszym polu Damage dawałem 0 i dlatego nie działało wcześniej.
Teraz dałem 60 i działa znakomicie. :D
No ale thx. Maki, bo jak byś mi o tym przykładzie nie przypomniał to bym się dalej z tym męczył. ;)