Strona 1 z 2
Jak wrzucić broń do warsztatu Steam? HELP
: 20 wrz 2014, 21:08
autor: cisiel22
Zrobiłem dziś na podstawie poradnika sebka taką oto broń:
Link do broni
I teraz mam pytanie - jak ją udostępnić w warsztacie Steam. Tzn konkretnie jakie pliki mam udostępnić. Wybrałem pliki z folderów: System, Textures, Sounds (oczywiście dotyczące broni, nie wszystkie

) i następnie na Steam (po przesłaniu plików i subskrypcji) po kliknięciu nowa gra -> warsztat steam na listach modów go nie było

.
Bardzo proszę o pomoc!
: 20 wrz 2014, 21:33
autor: seebeek17
Fajnie, że mój tutorial się przydaje.

I fajnie, że kolejna osoba interesuje się modderką.
Ja za bardzo nie pomogę, bo jeszcze nic nie wrzucałem na Steam Workshop,
ale może inni coś poradzą.
// sorki za taki mały offtop
: 20 wrz 2014, 21:41
autor: Zaver
trzymaj tutaj cały przewodnik po workshopie postala 2, jak wrzucać rzeczy do workshopa jest oczywiście pod punktem "Uploading to Steam Workshop":
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =246259738
zajebista broń, oby takich więcej

: 20 wrz 2014, 21:48
autor: cisiel22
seebeek17 pisze:Fajnie, że mój tutorial się przydaje.

I fajnie, że kolejna osoba interesuje się modderką.
Ja za bardzo nie pomogę, bo jeszcze nic nie wrzucałem na Steam Workshop,
ale może inni coś poradzą.
// sorki za taki mały offtop
seebeek17 twój poradnik jest niezbędny

. Naprawdę jestem ci wdzięczny za niego.
: 20 wrz 2014, 22:03
autor: cisiel22
Wybrałem te pliki:
Jednak wyskoczył mi ten komunikat:
O jakie pliki INT chodzi? Wie ktoś? Help ;/
: 20 wrz 2014, 22:14
autor: Zaver
a zobacz punkt "Before You Upload" czyli plik informacyjny o modyfikacji, tutaj masz kolejny tutorialik:
https://wiki.beyondunreal.com/Legacy:INT_File
: 20 wrz 2014, 22:45
autor: cisiel22
Dalej nie rozumiem ;/
Ja mam stworzyć ten plik? Jak tak to jak?
Wyjaśni mi to ktoś? xd
Słabo znam angielski.
: 20 wrz 2014, 22:58
autor: Zaver
Kod: Zaznacz cały
Object=(Name=wpiszpaczkę.wpiszklasębroni,Class=wpiszklasębroni,MetaClass=Engine.Weapon,Description="cisiel22's weapon")
i jest gotowe #3

: 20 wrz 2014, 23:20
autor: cisiel22
No dobra, ale co mam z tym zrobić?

Stworzyć plik w notatniku, wpisać to i przerobić na INT?
I w klasie broni co mam wpisać?
: 20 wrz 2014, 23:50
autor: Zaver
w notatniku, klasa broni widnieje na początku skryptu: "class MachineGunWeapon extends CatableWeapon;"

znowuhgfdf
: 20 wrz 2014, 23:50
autor: cisiel22
Aaaa

: 20 wrz 2014, 23:54
autor: Zaver
: 21 wrz 2014, 00:03
autor: cisiel22
To nie zadziałało:
Object=(Name=M16Skin.MachineGunWeapon,Class=MachineGunWeapon,MetaClass=Engine.Weapon,Description="Buszmen's weapon")
Kurde co ja robię źle ;/
To też nie działa:
Object=(Name=M16Skin.M16SkinWeapon,Class=M16SkinWeapon,MetaClass=Engine.Weapon,Description="Buszmen's weapon")
: 21 wrz 2014, 09:06
autor: Mike
Albo możesz po prostu w opisie moda dać instrukcję ręcznej instalacji paczki, czyli co gdzie wkleić.
Można uploadować bez INT, ale wtedy zrób instrukcje.
: 21 wrz 2014, 11:26
autor: cisiel22
Wiem, ale wolałbym z tym. Ludzie mają mniej roboty

.
Nikt nie wysyłał czegoś do warsztatu steam?