Strona 1 z 1

[ POMOC] Problem z AW7Mutator Autoplay.AW7Mutator0

: 07 wrz 2014, 22:33
autor: Ryuq
Witam. Zaczałem edytować sobie mape, dokladniej Greenbelt1 no i po kilku przeróbkach robię build all, chcę odpalić a tu ło:

Kod: Zaznacz cały

AW7Mutator Autoplay.AW7Mutator0 (Function AW7Game.SMBatchReplaceMutator.FindOldClassIndex:0076) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

Historia&#58; FFrame&#58;&#58;Serialize <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;BerettaWeapon Autoplay.BerettaWeapon0, Function Engine.Actor.PreBeginPlay&#41; <- ULevel&#58;&#58;SpawnActor <- &#40;BerettaWeapon&#41; <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;AW7SWAT Autoplay.AW7SWAT8, Function AW7Pawns.AW7Military.PostBeginPlay&#41; <- BeginPlay <- UGameEngine&#58;&#58;LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine&#58;&#58;Browse <- UGameEngine&#58;&#58;Init <- InitEngine
Czym to może być spowodowane?

: 17 wrz 2014, 03:29
autor: Tiquill
Sam miewałem ten błąd z AW7Game.SMBatchReplaceMutator. Zaś sam Runaway loop detected (over 1000000 iterations) to powszechny błąd gry, bodaj pierwszy patch go poprawił, ale i tak nie wszędzie. Za dużo naraz w grze. Za dużo wszystkiego. W tym przypadku, piszę na pałę, bo nie sprawdzałem, ów replacer nie ma ograniczenia od góry liczby akcji zamiany obiektów.

Ów Runaway loop detected można ominąć (choć nie zawsze) gdy się wejdzie na mapę poprzez grę, z goto. Start gry bezpośrednio z mapy czy z opcji w PostEd kończy się tym błędem, czy to AW czy StP.

: 17 wrz 2014, 19:18
autor: Ryuq
Dziwne bo wlasnie mam go jedynie przy odpalaniu mapy z edytora (tępa głowa nie napisałem w 1 poście o tym) poza tym jest okej. No ale trochę uciażliwe.

: 18 wrz 2014, 00:45
autor: Tiquill
No to nie dziwne, bo tak właśnie jest, start gry z edytora (czyli exe odpala od razu mapę) wywala ten błąd. I jeśli tylko tak - daruj sobie rozwiązanie problemu. Pootwieraj sobie w ten sposób mapy AWP, to zobaczysz. ;)

: 18 wrz 2014, 19:30
autor: ciuciu
Mi ten błąd wyskakiwał, gdy chciałem spawnować zbyt dużo postaci. Pomogło usunięcie kilkudziesięciu bystranderów .

: 18 wrz 2014, 19:45
autor: Rycho3D
over 1000000 iterations
W skrócie> Bystander nie może dojść do punktu.
Najczęściej występuje gdy pawn ma włączony AI > patrol point, lub ustawione Home node. Często po edycji ścieżek, zapominamy że bystander ma je wpisane i oto cała tajemnica. :D
ciuciu pisze:Mi ten błąd wyskakiwał, gdy chciałem spawnować zbyt dużo postaci. Pomogło usunięcie kilkudziesięciu bystranderów .
Bo jest pewne ograniczenie, ale błąd wyświetla się taki sam.

: 18 wrz 2014, 23:43
autor: Tiquill
Rycho3D pisze:Bystander nie może dojść do punktu
Nie tylko. Zero bystnaderów, dużo pickupów i masz to samo. Ty i mapa.

: 19 wrz 2014, 06:35
autor: Rycho3D
Tiquill pisze:
Rycho3D pisze:Bystander nie może dojść do punktu
Nie tylko. Zero bystnaderów, dużo pickupów i masz to samo. Ty i mapa.
Tego nie znałem :) Dobrze wiedzieć.