Strona 1 z 1

Robienie Emittera

: 24 sie 2014, 21:56
autor: seebeek17
Siema.
Jest może jakiś tutorial o robieniu emitterów?
Albo jakiś program/addon do PostED, w którym można go zrobić graficznie?
Bo takie pierdzielenie się w ustawianie wszystkiego ręcznie, tych wszystkich wartości w fading, velocity itp. potrafi zirytować.

: 24 sie 2014, 22:04
autor: Ryuq
Obadaj może Cascade Particle Editor, może pomoże.

Co do Toolsów ogolnie nie liczyłbym po scena UE2.0 ssie konkretnie niestety pod tym względem.

: 25 sie 2014, 00:41
autor: seebeek17
No to tak. Trochę poczytałem o tamtym Cascada Emitter Editor czy jakoś tak, to połowy rzeczy z tego nie ma w UE2 (co mnie nie dziwi).

Jest jakiś poradnik o tych emitterach do UE2? Bo by mi się taki przydał.. ;/
?

: 25 sie 2014, 01:13
autor: Tiquill
Przeleć się po mapach, pozbieraj emittery, skopiuj, wklej do N++, przejrzyj w nim zawartość tego. Z reguły starczą, by od nich coś zrobić, bez rozwijania bezliku opcji. Choć gdy trzeba coś zmienić - trzeba wejść w ten gąszcz drzewa properties. I może przez ten gąszcz nie ma dotąd porządnego tutka. Jedno drugie potrafi wyłączyć...

: 25 sie 2014, 15:59
autor: seebeek17
No właśnie to, że jedno potrafi zwalić drugie zauważyłem.. :/

Niestety muszę zrobić cały Emitter od nowa, bo takiego w Postalu nie ma.
Pewnie by się znalazł w UT ale nie chce mi się instalować..

No dobra, bede sie musial jakos pomeczyc. Temat chyba mozna zamknąć. :)

: 25 sie 2014, 21:00
autor: Tiquill
A czemu zamykać. Może ktoś coś wklei. ;)

: 25 sie 2014, 21:50
autor: seebeek17
Tiquill pisze:A czemu zamykać. Może ktoś coś wklei. ;)
No ok, jak chcesz. :)

: 24 wrz 2014, 21:18
autor: seebeek17
Ja to chyba nigdy nie ogarnę tych emitterów.. :/

Godzina ustawiania SpriteEmitter'a i wyszło nie dość, że nie najlepiej, to jeszcze - nie wiem czemu - Emitterek zaczyna "wyświetlać" się dopiero po kilkunastu sekundach.
Ostatni screen:
Obrazek

Teraz jest trochę lepiej, bo już "wywala" tylko jeden krzyżyk a nie 50 jak na scr. xd

: 25 wrz 2014, 16:42
autor: Tiquill
Nie ma jednej opcji do jednej rzeczy. W paru miejscach możesz nawet osiągnąć zamierzony efekt. Jak coś, to daj na PMa swój emitter i powiedz, co chcesz osiągnąć. Pokombinuję.

: 07 gru 2014, 20:29
autor: BloodLogin
Właśnie straciłem kilka godzin na zrozumieniu emitterów.
Wiem już że są dwa rodzaje, jeden głównie do broni ładowany z pliku, a drugi może być stworzony odrazu na mapie.

Zdziwiło mnie trochę że jeden z nich był wyświetlany centralnie z ikonki a inny natomiast wyświetlał sie nad i sprawdzając wszystkie X Y Z nie udało mi się tego zniżyć (i nie chodzi o kierunek Velocity).
Kto pomoże ??

: 07 gru 2014, 20:35
autor: Rycho3D
Za pozycję startową odpowiada "Start Location Range".
Jeśli emitter jest zbudowany z kilku.
Jako start może być wpisana kolizja poprzedniego emitera, lub dodana do niej.