Strona 1 z 1

Multi Timer

: 21 sie 2014, 11:41
autor: seebeek17
elo.
Czy jest jakaś możliwość, by zrobić kilka osobnych Timer'ów w jednym skrypcie?
Wiem, że np. w UDK można zrobić coś w tym stylu:

Kod: Zaznacz cały

function Main()
{
	SetTimer(2.0, false, 'FirstTimer');
	//
	SetTimer(2.0, false, 'SecondTimer');
}

function FirstTimer()
{
	Log("FirstTimer");
}

function SecondTimer()
{
	Log("SecondTimer");
}
A czy da się zrobić coś takiego w Postalu?

: 21 sie 2014, 12:38
autor: Tiquill
A co chcesz przez to osiągnąć? Bo jeśli kilka wartości to podajesz po prostu

Kod: Zaznacz cały

SetTimer(5, false);
SetTimer(MyTime, false);
SetTimer(5, false);
SetTimer(MyTime+FRand()*0.4*MyTime, false);
No bo nie widzę potrzeby określania odrębnego mechanizmu timera...

Aha, w Postalu SetTimer nie ma trzeciej zmiennej, ma tylko czas i bLoop. A co do czasu to możesz sobie go tam kombinować wystarczająco bogato (też FRand()), że nowa funkcja nie jest potrzebna.

: 21 sie 2014, 12:46
autor: seebeek17
No tamto to wiem.

Przykładowo jak bym chciał to użyć w broni.
NormalFire, by odpaliło jeden timer, który po kilku sekundach odpali fajerwerki, a AltFire po 10 sekundach odpali drugi timer, który rozwali miasto w pizd*. 8-)

: 21 sie 2014, 13:23
autor: Tiquill
Powinno coś takiego działać:

Kod: Zaznacz cały

simulated function LocalFire()
{
	SetTimer(2, false); 
	Fajerwerki();
}		

simulated function LocalAltFire()
{
	SetTimer(10, false); 
	WielkieBum();
}
Przykładowo. Bo już radzić edycji samego Timer() nie będę, nie ogarniam do końca go.

W powerupie możesz po prostu w Begin dać Sleep().