Strona 1 z 1

Jak zdobyć info o kościach?

: 16 sie 2014, 21:10
autor: seebeek17
siema.
Nazwa topic'a trochę nie jasna, ale już mówię o co chodzi.. ;)

Otóż, jak strzelę do kogoś z broni, to chcę, by SparkEffect się do tego kogoś "przykleił", jak np. FireEmitter do człowieczka, gdy się on pali.

Myślałem, by po strzeleniu do kogoś, pobrać info. o jego kościach a potem przyczepić do danej kości ten mój SparkEffect (emitter to jest). Do tego chyba można użyć Instigator'a, bo od tego chyba on jest..

A czy jest jakiś lepszy sposób, by przyczepić efekty do celu (Pawn'a)?

Ew. jaka funkcja odpowiada za pobranie takiego info? GetBoneInfo czy jakoś tak chyba..
?

: 16 sie 2014, 21:44
autor: Tiquill
Zajrzyj do kodu remote bomb (AWPMod). Gdzie rzucisz, tam się przykleja.

Coś miłego kombinujesz... :diabeł:

: 16 sie 2014, 23:20
autor: seebeek17
Tiquill pisze:Zajrzyj do kodu remote bomb (AWPMod). Gdzie rzucisz, tam się przykleja.
Thx. gdy tylko będę miał czas to sprawdzę. ;)
Tiquill pisze:Coś miłego kombinujesz... :diabeł:
;)

: 16 sie 2014, 23:43
autor: Tiquill
Ja też kminię takie ustrojstwo. Ale - ciiii, będzie za jakie... 3 lata. :D


@DOWN: Trzy lata sobie dałem. Mam czas. Mnóstwo fajnych fajności. :diabeł:

: 17 sie 2014, 00:05
autor: seebeek17
Tiquill pisze:Ja też kminię takie ustrojstwo. Ale - ciiii, będzie za jakie... 3 lata. :D
Potraktuję to jako zapowiedź. Więc nie ma opitalania i do roboty! :D