Strona 1 z 1

Robienie pickupu

: 11 sie 2014, 01:29
autor: seebeek17
czesc.
mam takie pytanko.
tyle rzeczy probowalem i juz jestem tym zmeczony. ;/

robie swoj pickup, ktory ma dac 19 kotów.
jest skrypt Inv i Pickup.

w Inv jest cos takiego:

Kod: Zaznacz cały

auto state Activate()
{
          // deklaracje itp
	local Inventory invadd;
	local P2PowerupInv ppinv; 

	local P2Pawn CheckPawn;
	CheckPawn = P2Pawn(Owner);	

	//invadd = AWPawn(Pawn).CreateInventory("Inventory.CatInv");

	invadd = CheckPawn.CreateInventory("Inventory.CatInv"); //stworz inventory

	ppinv = P2PowerupInv(invadd);
	if(ppinv != None)
		ppinv.AddAmount(19); // zwieksz liczbe inventora
}
No i błąd wywala przy invadd = CheckPawn.CreateInventory("Inventory.CatInv");

Jak mam zrobić by pickup dodawał mi 19 kotów, od razu, bez aktywacji, podobnie jak apteczka?

Sory, ze tak troche o gotowca, ale juz nie mam sily do tego szitu...

Thx. z gory i daje plusy za pomoc.

: 11 sie 2014, 07:27
autor: Rycho3D

Kod: Zaznacz cały

Default properties
 AmountToAdd = 19
 bAutoActivateOnce = True