Strona 1 z 1

Jak połączyć emitter do broni

: 30 lip 2014, 22:02
autor: seebeek17
yo. mam kolejne pytanie.

Jak zrobić (i jak połączyć) emitter z bronią w trzeciej osobie, by był "podłączony" np. do metalowej części łopaty (hust wi jak ona się nazywa ;D ) ?
(nie chodzi o strzał gdzie spawnuje się projectile, tylko żeby broń od początku się paliła). ??

I jak to samo zrobić w pierwszej osobie?
Że biegamy z bronią a ona się pali?

: 30 lip 2014, 22:20
autor: Rycho3D
Możesz dopisać go do animacji w zakładce notifikation
Lub w kodzie broni w PostBeginPlay
MyWeapon=spawn...

: 31 lip 2014, 00:35
autor: seebeek17
Okej jutro sprawdzę.... w sumie to dzisiaj. :D ;)

A mam jeszcze takie pytanie trochę nie do tematu, ale tak przy okazji.. :p
Czemu jak robię podklasę jakiejś broni (strzelającej) i pozmieniam tylko kilka rzeczy w defaultproperties (np. dźwięk) to ciągnie mi po 5 ammo na strzał? jakim cudem?

trzeba coś dopisać w AmmoInv czy jak?

: 31 lip 2014, 01:20
autor: Tiquill
W temacie Szpital strachu pojawiła się zaprezentowana przez MaKiPL pochodnia. Nie wiem już jak z nią było, ale warto poszukać.

: 31 lip 2014, 12:19
autor: Pangia
Tiquill pisze:Nie wiem już jak z nią było, ale warto poszukać.
Dostał bana, bo obiecywał, że ją wypuści, po czym się okazało, że ją wywalił z dysku.

: 31 lip 2014, 16:56
autor: seebeek17
Tiquill pisze:zaprezentowana przez MaKiPL pochodnia
Pangia pisze:Dostał bana, bo obiecywał, że ją wypuści, po czym się okazało, że ją wywalił z dysku.
Przecież MaKiPL nie dostał bana.. o.0 .. przynajmniej teraz nie ma...

No szkoda, że wywalił.

: 31 lip 2014, 16:57
autor: Pangia
Stare dzieje, chyba jeszcze cię na forum nie było. Jeszcze to udało mi się zapamiętać, bo się później zmyłem i tylko czasem jako niezalogowany wchodziłem (tam, raz na kwartał powiedzmy).