Strona 1 z 1

Obracanie pickupa w skrypcie

: 25 lip 2014, 19:58
autor: seebeek17
siema.
mam trochę lamerskie pytanie.. ;d
..
jak obrócić pickup'a w skryptach?
..
no bo zrobiłem pickupa własnego pistoletu, i dałem w defaultproperties

Kod: Zaznacz cały

defaultproperties
{
     Rotation=(Pitch=8392,Yaw=7064,Roll=5448)
}
i

Kod: Zaznacz cały

defaultproperties
{
     Pitch=8392
     Yaw=7064
     Roll=5448
}
no i nie działa.. ;/

jak mam obrócić obiekt Pickup w skryptach?

_________________
Obracanie przedmiotu - to mało trafny tytuł tematu, lamerski właśnie. Zmieniłem.
Tiq

: 25 lip 2014, 21:25
autor: Rycho3D
obróć w staticmesh albo ustaw spawner ;)
lub

Kod: Zaznacz cały

 
 Simulated Function PostBeginPlay()
    local vector RotX, RotY, RotZ, lPos;

   GetAxes(Rotation,RotX,RotY,RotZ);
My pickup.ClientSetRotation(rot(0,0,0));

Jakoś tak :P

: 29 lip 2014, 14:10
autor: seebeek17
Nie chciało mi się bawić cały dzień w to, to obróciłem na szybko w blenderze i jest git.
Ok. Ale to był dopiero pickup. ;p

Teraz męczę się z ustawieniem broni w 3rd person view.
Próbowałem chyba wszystkiego, m.in.:

Kod: Zaznacz cały

simulated function PostBeginPlay()
{
	local rotator P;
	local rotator Y;
	local rotator R;

	Super.PostBeginPlay();

	P = Rotation;
	P.Pitch = 8392;

	Y = Rotation;
	Y.Yaw = 7064;

	R = Rotation;
	R.Roll = 5448;

	SetRotation(P);
	SetRotation(Y);
	SetRotation(R);
}

Kod: Zaznacz cały

event Tick(float DeltaTime)
{
	local rotator P;
	local rotator Y;
	local rotator R;

	P = Rotation;
	P.Pitch += 8392;
	SetRotation(P);

	Y = Rotation;
	Y.Yaw += 7064;
	SetRotation(Y);

	R = Rotation;
	R.Roll += 5448;
	SetRotation(R);
}
(Pewnie coś źle robie.. :v )

Jeszcze próbowałem w defaultproperties dawać różne rotatory typu: Rotation, RelativeRotation, RotationRate, dając Roll i Yaw w środku i nic nie chce działać. ;/

Czy te rotatory w defaultproperties w ogóle działają??

I jak to jest z tym Attachment do broni?
Attachment używa animacji, szkieletu, jedynie static mesha, czy czego, by wyświetlić broń w 3 osobie?
I jak dostosować broń do gostka w 3rd person view?

Wolve jak robił Magnum Tutorial to też mu się broń w 3 os. spierdzieliła ale nie pokazał jak to naprawić.

Wie ktoś?

: 29 lip 2014, 14:16
autor: Rycho3D
Attachment ustawisz w animacjach ustawiając Attach > Sockets

: 29 lip 2014, 14:39
autor: seebeek17
Poustawiałem tam, zapisałem paczkę, i nic się nie zmieniło. :/

A jakieś pomysły jak to ustawić w skrypcie broni Attachment? By nie ruszać animacji?

: 29 lip 2014, 14:42
autor: Rycho3D
seebeek17 pisze:A jakieś pomysły jak to ustawić w skrypcie broni Attachment? By nie ruszać animacji?
Właśnie te ustawienia z okna animacji przepisz do skryptu.
Edit:
By ustawić coś w dłoni wpisz kość Dummy01.

: 29 lip 2014, 15:03
autor: Tiquill
Jest w kodzie gry taki kod:

Kod: Zaznacz cały

exec function updaterelative(int pitch, int yaw, int roll)
(oczywiście dalej jego zawartość). Nie testowałem tego polecenia, ale jego założenie było takie, by ułatwić sobie ustawienie położenia broni.

: 29 lip 2014, 15:18
autor: Rycho3D
Spróbuj tak:
A_Rotation=(Pitch=0,Yaw=0,Roll=0)

: 29 lip 2014, 16:01
autor: seebeek17
Rycho3D pisze:Spróbuj tak:
A_Rotation=(Pitch=0,Yaw=0,Roll=0)
Wyskakuje warning

Kod: Zaznacz cały

ExecWarning: Unknown property in defaults:      A_Rotation=(Pitch=0,Yaw=16384,Roll=32768)
Zrobiłem dla testu nowe zapałki, i to właśnie z nimi mam problem.
Porobiłem podklasy, nowe tekstury, przeexportowałem model do nowej paczki, animacji używam tych oryginalnych z MP_Weapons.ukx.
Kompiluję wszystko, włączam grę, no i z pierwszej osoby wszystko jest ok, podrasowane skrypty działają, lecz we freecamera w 3 osobie animacje są trochę przesunięte (pomimo, że animacji nie ruszałem).

: 29 lip 2014, 16:08
autor: Rycho3D
Bo w trzeciej osobie używa podstawowych animacji postaci.
Zobacz jak ustawiłem butelkę w Eliminatorze pamiętam że ją obracałem za pomocą skryptu piwo.u

: 29 lip 2014, 16:55
autor: seebeek17
Ok, Rycho3D, dzięki, leci+. ;)

Rotator ustawiony, teraz już tylko trochę Location poprawię i będzie awesome. :D

: 29 lip 2014, 19:44
autor: seebeek17
sory za doubla.

sprawa z rotatorami i lokacją załatwiona.
można zamknąć.

I tak też się dzieje. P.