Strona 1 z 1
(Pomoc) Odporność przeciwników
: 12 lip 2014, 00:08
autor: Dev4ever
Witam. Otóż mam problem z przeciwnikami dotyczący to, że nie są odporni na ból. Kiedy ustawiam życie przeciwnika i armor na 9000, to przeciwnik z jednego strzału pistoletu traci po 500 hp, a chciałbym żeby on tracił np: 60, 70. Czy da się jakoś zwiększyć odporność na ból?
: 12 lip 2014, 02:12
autor: seebeek17
Wszystkie opcje Takes w PawnAtributes za to chyba odpowiadają. ;d

: 12 lip 2014, 13:54
autor: Tiquill
I to nawet na pewno a nie chyba.

: 12 lip 2014, 16:13
autor: seebeek17
"chyba", bo pisałem w nocy. Teraz jestem już tego pewien.

: 13 lip 2014, 00:15
autor: BloodLogin
Masz range ...
Krochy jest Kojones , powinieneś skojarzyć gdzie szukać

: 13 lip 2014, 00:46
autor: Dev4ever
Nie pomogło mi

Gdy ustawiłem w tych opcjach na najniższe wartości to przeciwnik dalej z kopa, lub z maszynówy tracił po 400 hp

Jest jakiś inny sposób na zwiększenie jego odporności, tak jak to jest w bossie na koniec AW że owa poczwara z maszynówy traci po 2, 3 HP?
: 13 lip 2014, 00:58
autor: seebeek17
BloodLogin93 pisze:Masz range ...
Nie trzeba umieć ciukać w skryptach, by być modderem. o.0
Spróbuj wpisać w Takes różne liczby (bodajże od 0 do 1), np. 0.1, 0.5, 1.0 i zobacz, które lepiej działa, bo nie pamiętam czy ma być 0 czy 1 by przeciwnik miał większego defa.
Popróbuj z tym.
: 13 lip 2014, 02:20
autor: Dev4ever
Dobra zadziałało

Dzięki daje "Pomógł".
: 13 lip 2014, 15:58
autor: seebeek17
Dzięki. Fajnie, że pomogło.

: 13 lip 2014, 16:46
autor: Dev4ever
Z broni wybuchających i broni białej teraz wszystko jest ok, ale niestety z broni palnej bossowi schodzi dalej po 400 hp

Próbowałem wszystkiego w "Pawn Attributes" żeby z karabina schodziło po 10 hp tak jak z broni białej i z broni wybuchającej. Ma ktoś jakiś pomysł jak naprawić to

: 13 lip 2014, 17:06
autor: seebeek17
Boss Mike z AW ma takie coś jak TakeDamageModifier, i to on pewnie odpowiada za ogólny poziom obrażeń..
: 13 lip 2014, 17:14
autor: Dev4ever
To chyba będę zmuszony do edycji skryptów postaci, albo po prostu zamiast człowieka dam bossa Mike"a, bo w Pawn Attributes nie znalazłem "TakeDamageModifier"
: 13 lip 2014, 17:25
autor: seebeek17
Ta zmienna jest od Animal Pawn'a w dół, więc raczej żaden człowiek tego nie ma, tylko zwierzęta i Mikke. Musisz pokombinować w skryptach.

: 13 lip 2014, 17:35
autor: Dev4ever
Albo zrobię tak, że przeciwnika nie będzie się dało zabić z broni palnej tak jak Krotchy"iego