Dezaktywowanie skryptu [Hard Coding]
: 09 lip 2014, 19:47
yoyo. cześć.
kolejny problemik. ._.
Jest możliwość, by "zdezaktywować" jakiś skrypt?
Jak tak to jak to zrobić?
Mam np. coś takiego:
i teraz chcę, by zamiast tego MachineGunWeapon z paczki Inventory, wczytywało mój skrypt MachineGunWeapon z mojej paczki MyMachineGun. Tylko ten jeden skrypt, reszta np. Attachment czy MuzzleFlash było bez zmian.
Jak takie cuś zrobić?
Dodam, że nie można modyfikować oryginalnej paczki.
Chodzi o to, by to wszystko znalazło się w jednej nowej, mojej paczce .u .
I jeszcze jedna sprawa.
Gdy zrobię swoją paczkę i dam np. w skrypcie to:
to jak uznać "wyższość" mojego skryptu MachineGunWeapon.uc nad tym oryginalnym, i żeby MachineGunWeapon używał AttachmentClass z mojej paczki?
oo, i jeszcze jedno przy okazji
, co zrobić, by moja paczka .u była automatycznie ładowana, jak np. Inventory.u itp.?
kolejny problemik. ._.
Jest możliwość, by "zdezaktywować" jakiś skrypt?
Jak tak to jak to zrobić?
Mam np. coś takiego:
Kod: Zaznacz cały
// oryginalny MachineGun z P2
class MachineGunWeapon extends P2Weapon;
// caly kod broni
Jak takie cuś zrobić?
Dodam, że nie można modyfikować oryginalnej paczki.
Chodzi o to, by to wszystko znalazło się w jednej nowej, mojej paczce .u .
I jeszcze jedna sprawa.
Gdy zrobię swoją paczkę i dam np. w skrypcie to:
Kod: Zaznacz cały
class MachineGunWeapon extends P2Weapon;
defaultproperties
{
AttachmentClass=Class'MyAttach.MachinegunAttachment'
}
oo, i jeszcze jedno przy okazji
