Strona 1 z 1

Kolizje

: 29 sty 2014, 12:12
autor: seebeek17
Witam.
Mam takie pytanko.
Po zrobieniu obiektu i wyexportowaniu go do edytora,
jak nadać mu foremne kolizje?
Tzw. żeby np. UnrealED traktował kubek jako walec albo sześcian, zamiast jako kubek, i żeby nie wyliczał nie potrzebnie kolizji dla całego kubka i jego środka tylko jako tego sześcianu albo walca.?

: 29 sty 2014, 13:25
autor: Rycho3D
UseCylinderCollision=true

: 29 sty 2014, 16:01
autor: seebeek17
A to nie będzie wtedy liczył 2x ?
Kolizji kubka i cylindra?

: 29 sty 2014, 16:25
autor: Rycho3D
A to nie będzie wtedy liczył 2x ?
Kolizji kubka i cylindra?
Nie, tylko cylinder. Cień obiektu też się zmieni na cień walca.
Przy takich duperelach jak kubek, lepiej całkiem wyłączyć kolizję. ;)
Przy bardziej skomplikowanych obiektach używaj blockingVolume.

: 29 sty 2014, 16:37
autor: seebeek17
OK, thx. :)