Strona 1 z 1

(pomoc) skrypty 2 broni mi się schrzaniły

: 31 gru 2013, 00:46
autor: Dev4ever
Witam. Otóż mam problem ze skryptem granatu i koktajlu mołotowa kiedy przerabiałem sobię maksymalną liczbę posiadania ich i ich siłę rażenia. broni po prostu nie widać lub widać ich część kiedy je wyciągam. Tak jakby animacje się popsuły :/

A wygląda to tak:
https://imageshack.us/photo/my-images/27/j1gs.png/
https://imageshack.us/photo/my-images/834/dsm6.png/

: 31 gru 2013, 01:42
autor: BloodLogin
Musiałeś poprostu najechać na wartości dłoni mesh.
Nie grzeb już w sriptach hehe proponuje pobrać z mój mod MixInventory
nielimitowana ammo do każdej ;)

: 31 gru 2013, 01:44
autor: Zaver
pokaż mi skrypt lub zainstaluj ten MixInventory :P

: 31 gru 2013, 01:53
autor: Dev4ever
raczej nic takiego nie ruszałem tylko zmieniłem w broniach większą siłę rażenia i więcej ammo. daje plik w załączniku

: 31 gru 2013, 02:00
autor: BloodLogin
większa siła rażenia molotova a zdążysz odejść w bezpieczne miejsce ? :D

Zawsze trzeba robić backup plików ja mam ich aż trzy ;p

: 31 gru 2013, 02:03
autor: Dev4ever
ja mam backup tego skryptu, ale jak próbuje ponownie przerobić wszystkie bronie to tylko granat i mołotow mi się zwala animacja, a reszta jest ok :/

: 31 gru 2013, 07:43
autor: Rycho3D
Notyfikacje w animacjach uruchamiają skrypt podstawowego granatu.
I to może powodować błędy.
Zrób podklasę granatu i wpisz większą siłę rażenia, mniej roboty.

: 31 gru 2013, 08:22
autor: Zaver
sorry - nie widziałem, że są nowe posty (dziwne, byłem na psi całą noc odświeżając od czasu do czasu stronę ;> :D )
ale tak, jak mówi rycho - wątpliwe jest, że to właśnie notifysy powodują taki błąd, ale skrypt czyli deklaracja z nimi związana:
ShotCountMaxForNotify=0
jak najbardziej może go powodować
najlepiej jest się nie męczyć, lecz zastosować się do rady rycha
Rycho3D pisze:Zrób podklasę granatu i wpisz większą siłę rażenia, mniej roboty.
i będzie git :D
[daj Rychowi "Pomógł"]

: 31 gru 2013, 08:23
autor: BloodLogin
tak przy okazji musze robić nowe animacje rąk do broni
czy mg użyć obecnych ?

: 31 gru 2013, 08:31
autor: Rycho3D
tak przy okazji musze robić nowe animacje rąk do broni
czy mg użyć obecnych ?
Zależy które. Jak widzisz do granatu i koktajlu trzeba robić nowe,lub je skopiować i zmienić notify.

: 31 gru 2013, 10:48
autor: Dev4ever
Rycho3D pisze:Zrób podklasę granatu i wpisz większą siłę rażenia, mniej roboty.
tylko że bym musiał zrobić tak samo we wszystkich innych broniach. A chciałbym wszystko w jednym skrypcie mieć.

: 31 gru 2013, 13:01
autor: Zaver
5 minut roboty z kopiuj-wklej, a w taki sposób jest to wygodniejsze i bardziej wydajne :D