Strona 1 z 1
edycja broni
: 21 paź 2013, 14:35
autor: Adamwejner
Mam problem otóż chce zając się moddingiem postala a bardzo mało wiem na ten temat. Gubię się w momencie jak wchodzę do posted i rozpakowuje wszystkie scrypty czyli all classes. I potem jak je spakować w programie tak by je gra czytała i w jakich plikach jakie statystyki najczęściej odpowiadają za amunicje czy siłę ognia? Bardzo mi zależy na odp bo chciałbym się pobawić. I jeszcze kolejna sprawa jak zmienić np animacje broni by ciało się rozlatywało jak np painless gun i czy można np zwiększyć szybkość strzelania i jak edytować ten plik awpmod by dodać nowe rzeczy do prop launchera i jak to potem wczytać do gry.
Z góry dzięki za pomoc
: 21 paź 2013, 18:46
autor: Rycho3D
Na wszystkie twoje pytania, są odpowiedzi na tym forum wystarczy poszukać.
https://forum.postalsite.info/search.html
: 21 paź 2013, 19:29
autor: Zaver
za siłę ognia odpowiada głównie BulletAmmoInv
Adamwejner pisze:I jeszcze kolejna sprawa jak zmienić np animacje broni by ciało się rozlatywało jak np painless gun
to nie animacja, lecz skrypty broni

tylko niestety zapomniałem gdzie się to mieściło
Adamwejner pisze:i czy można np zwiększyć szybkość strzelania
można można wszystko można

dla proporcji patrz defaultproperties
{
WeaponSpeedShoot1=25.000000
}
Adamwejner pisze:i jak edytować ten plik awpmod by dodać nowe rzeczy do prop launchera i jak to potem wczytać do gry.
a przy tym bym musiał posiedzieć (zobaczyć to)