Strona 1 z 1

edycja broni

: 21 paź 2013, 14:35
autor: Adamwejner
Mam problem otóż chce zając się moddingiem postala a bardzo mało wiem na ten temat. Gubię się w momencie jak wchodzę do posted i rozpakowuje wszystkie scrypty czyli all classes. I potem jak je spakować w programie tak by je gra czytała i w jakich plikach jakie statystyki najczęściej odpowiadają za amunicje czy siłę ognia? Bardzo mi zależy na odp bo chciałbym się pobawić. I jeszcze kolejna sprawa jak zmienić np animacje broni by ciało się rozlatywało jak np painless gun i czy można np zwiększyć szybkość strzelania i jak edytować ten plik awpmod by dodać nowe rzeczy do prop launchera i jak to potem wczytać do gry.

Z góry dzięki za pomoc

: 21 paź 2013, 18:46
autor: Rycho3D
Na wszystkie twoje pytania, są odpowiedzi na tym forum wystarczy poszukać.
https://forum.postalsite.info/search.html

: 21 paź 2013, 19:29
autor: Zaver
za siłę ognia odpowiada głównie BulletAmmoInv :D
Adamwejner pisze:I jeszcze kolejna sprawa jak zmienić np animacje broni by ciało się rozlatywało jak np painless gun
to nie animacja, lecz skrypty broni :D
tylko niestety zapomniałem gdzie się to mieściło
Adamwejner pisze:i czy można np zwiększyć szybkość strzelania
można można wszystko można :DD
dla proporcji patrz defaultproperties
{
WeaponSpeedShoot1=25.000000
}
Adamwejner pisze:i jak edytować ten plik awpmod by dodać nowe rzeczy do prop launchera i jak to potem wczytać do gry.
a przy tym bym musiał posiedzieć (zobaczyć to)