Mam problem otóż chce zając się moddingiem postala a bardzo mało wiem na ten temat. Gubię się w momencie jak wchodzę do posted i rozpakowuje wszystkie scrypty czyli all classes. I potem jak je spakować w programie tak by je gra czytała i w jakich plikach jakie statystyki najczęściej odpowiadają za amunicje czy siłę ognia? Bardzo mi zależy na odp bo chciałbym się pobawić. I jeszcze kolejna sprawa jak zmienić np animacje broni by ciało się rozlatywało jak np painless gun i czy można np zwiększyć szybkość strzelania i jak edytować ten plik awpmod by dodać nowe rzeczy do prop launchera i jak to potem wczytać do gry.
Z góry dzięki za pomoc
edycja broni
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Na wszystkie twoje pytania, są odpowiedzi na tym forum wystarczy poszukać.
https://forum.postalsite.info/search.html
https://forum.postalsite.info/search.html
8=======D
za siłę ognia odpowiada głównie BulletAmmoInv 

tylko niestety zapomniałem gdzie się to mieściło

dla proporcji patrz defaultproperties
{
WeaponSpeedShoot1=25.000000
}

to nie animacja, lecz skrypty broniAdamwejner pisze:I jeszcze kolejna sprawa jak zmienić np animacje broni by ciało się rozlatywało jak np painless gun

tylko niestety zapomniałem gdzie się to mieściło
można można wszystko możnaAdamwejner pisze:i czy można np zwiększyć szybkość strzelania

dla proporcji patrz defaultproperties
{
WeaponSpeedShoot1=25.000000
}
a przy tym bym musiał posiedzieć (zobaczyć to)Adamwejner pisze:i jak edytować ten plik awpmod by dodać nowe rzeczy do prop launchera i jak to potem wczytać do gry.