Strona 1 z 1
Jak przenieść mapę?
: 05 sie 2013, 14:55
autor: Szajsung
Chce przerobić mape z gry Land of the Dead do Postala 2. To taki zrujnowany teatr.
Tylko nie wiem jak używać PostEd. Pomoże ktoś powie jak go używać?
: 05 sie 2013, 15:31
autor: Zaver
jeżeli chcesz nauczyć się tworzyć map,
tutaj znajdziesz wiele przydatnych poradników

Mapy jako tako nie da się przenieść, lecz możesz zrobić ją od początku wzorując się na niej
Sposób - możesz się wzorować sposobem przeniesienia całego "mesha mapy" do unreal ed (programem 'crafty' da się eksportować np. mapy jako objekty, później wyeksportować do rozszeżenia .ase i importować do unreal ed), dodania go na mapę i zbudowania na jej podstawie
ale z tym możesz mieć problem więc jak na razie zacznij od poradników

: 05 sie 2013, 15:39
autor: Szajsung
ZigHor pisze:jeżeli chcesz nauczyć się tworzyć map,
tutaj znajdziesz wiele przydatnych poradników

Mapy jako tako nie da się przenieść, lecz możesz zrobić ją od początku wzorując się na niej
Sposób - możesz się wzorować sposobem przeniesienia całego "mesha mapy" do unreal ed (programem 'crafty' da się eksportować np. mapy jako objekty, później wyeksportować do rozszeżenia .ase i importować do unreal ed), dodania go na mapę i zbudowania na jej podstawie
ale z tym możesz mieć problem więc jak na razie zacznij od poradników

ZigHor wpisz sobie w google Land of the Dead theater ta mapa ma od cholery szczegółów

(szacunek dla tworców) potrwa to kilka mięsieci

: 05 sie 2013, 15:53
autor: Zaver
Większość to static meshe (jeżeli nie wiesz o co chodzi oczywiście

) a brushe czyli stałe ściany itp. są do zrobienia
w programie crafty zobaczył byś co jest brushem, a co meshem
meshe można bez problemu przenieść (to na asc. jak mówiłem)
: 05 sie 2013, 22:57
autor: Lothar
Gra jest na UE2.0, więc może pójść łatwiej niż myślisz - co więcej, ma edytor.

: 05 sie 2013, 23:09
autor: Tiquill
Były już mapy z tej gry importowane do P2, mapy multi.
ZigHor pisze:Mapy jako tako nie da się przenieść, lecz możesz zrobić ją od początku wzorując się na niej
Sposób - możesz się wzorować sposobem przeniesienia całego "mesha mapy" do unreal ed (programem 'crafty' da się eksportować np. mapy jako objekty, później wyeksportować do rozszeżenia .ase i importować do unreal ed), dodania go na mapę i zbudowania na jej podstawie
A może po prostu menu samego edytora map: File -> Export... i do formatu T3D a potem w PostEd menu File -> Import i wczytujemy tą mapę w T3D? Prościej. Musimy tylko usunąć elementy skryptowe, jak triggery, SceneManager, CashRegPoint - czyli to, co "żyje" podczas samego grania w P2. Jest o tym szczegółowo w Szkole Mistrzów.
: 06 sie 2013, 00:37
autor: Dev4ever
też mam problem. Otóż chce przenieść mapę z gry devastation ale nie umiem spakować static meshów do my level, a nie chce mi się tworzyć nowej paczki i pojedynczo ich importować, bo to zajmie wieki.

Prosze o pomoc.
: 06 sie 2013, 06:16
autor: Rycho3D
Bartosz pisze:też mam problem. Otóż chce przenieść mapę z gry devastation ...
Będziesz musiał też wszystko skalować x2

: 06 sie 2013, 11:45
autor: MaKiPL
Bartosz pisze: a nie chce mi się tworzyć nowej paczki i pojedynczo ich importować, bo to zajmie wieki.

Prosze o pomoc.
Przeniesienie paczki bez potrzeby "eksportowania a potem importowania zasobów na nowo do edytora po kolei" jest możliwa tylko i jedynie z tą samą wersją silnika. Sam próbowałem dokonywać wszelkich modyfikacji pak UE3 by były compatible z UDK; Ale to jest po prostu niemożliwe. Otwarcie paczki tym bardziej "cooked" w UDK lub silniku innej wersji znacznie różniącej się buildem jest niemożliwe. Potwierdzili to oficjalnie Gildor - twórca UModel oraz WarrantyVoider twórcą skomplikowanych narzędzi do MassEffects 3 słynących z najbardziej posypanym customami silnikiem.
@Topic: Nie przeniesiesz; możesz tylko odtworzyć mapę.
: 07 sie 2013, 08:27
autor: Szajsung
MaKiPL pisze:Bartosz pisze: a nie chce mi się tworzyć nowej paczki i pojedynczo ich importować, bo to zajmie wieki.

Prosze o pomoc.
Przeniesienie paczki bez potrzeby "eksportowania a potem importowania zasobów na nowo do edytora po kolei" jest możliwa tylko i jedynie z tą samą wersją silnika. Sam próbowałem dokonywać wszelkich modyfikacji pak UE3 by były compatible z UDK; Ale to jest po prostu niemożliwe. Otwarcie paczki tym bardziej "cooked" w UDK lub silniku innej wersji znacznie różniącej się buildem jest niemożliwe. Potwierdzili to oficjalnie Gildor - twórca UModel oraz WarrantyVoider twórcą skomplikowanych narzędzi do MassEffects 3 słynących z najbardziej posypanym customami silnikiem.
@Topic: Nie przeniesiesz; możesz tylko odtworzyć mapę.
Obie te gry mają podobne edytory (mówie o Postalu 2 i Land of the Dead) może to coś ułatwia

: 07 sie 2013, 23:39
autor: Tiquill
Tak to wygląda: