Strona 1 z 1
Muza typu WSRH w Postalu
: 10 lip 2013, 09:18
autor: mario11948
Siema jestem tu nowy. Chciałbym podzielić się z wami swoją chorą wizją zhakowania pewnych mapek w postalu. a więc usprawnić te mapki o muzykę wyżej wymienionychzrobić parę mapek do multiplayera i wstawić gdzieś na neta proszę o pomoc bo jestem cienki w robieniu map odważnych proszę o kontakt.
: 10 lip 2013, 18:03
autor: Rycho3D
Daruj sobie . Szkoda twojego czasu.
: 10 lip 2013, 19:02
autor: seebeek17
Siema jestem tu nowy
Powitać
zhakowania pewnych mapek w postalu
mapek się nie hakuje tylko tworzy
Co do robienia mapek to masz dużo podpiętych tutoriali, może są to jako-takie podstawy ale powinny wystarczeć

: 10 lip 2013, 20:24
autor: MaKiPL
Żeby h4xow4ć mapy musisz to umieć. Nikt tutaj na forum nie umie h4x0w4ć map. Podobno kiedyś jakiś rusek wrzucił własną muzykę, ale to rosjanin, ale my nie potrafimy.
: 14 lip 2013, 17:49
autor: mario11948
Szczeże muzę jest dodać łatwo wystarczy jakoś w edytorze dodać muze o rozszeżeniu wav chyba gożej u mnie z mapkami nie umiem ich robić mam dysleksje i nie mogę się tego do cholery nauczyć
: 14 lip 2013, 18:13
autor: Rycho3D
Najkrótszy tutorial jak zrobić moda zmieniającego muzykę:
Muzyka jest w formacie ogg i (zbieg okoliczności ?

) jest w folderze Music .
: 14 lip 2013, 19:09
autor: mario11948
dzięki ale serio muzę do moda mam określoną ( wyższa szkoła robienia hałasu ) no może poczekam na demonologię 2 i popykam w modzie takim dla sb
: 14 lip 2013, 20:39
autor: MaKiPL
mario11948 pisze:Szczeże muzę jest dodać łatwo
to czemu pytaż o to tótaj skoro wież jak to zrobic.
Muwisz coś o tym, że tszeba wzionć tą muzyke do .WAV. Jak to srobić?
...
Dobra, teraz tak poważnie. Do .WAV konwertujesz dźwięki, które są odtwarzane przez edytor/build gry bezpośrednio w grze. Jednakże, build Postala II obsługuje pliki ".OGG" odpalane zewnętrznie. Zrób tak:
1.Przygotuj ten swój rap...
2.Skonwertuj dowolnym programem do formatu .OGG (Sprawdź sobie na google. Wpisz MP3 to OGG) Tu masz dobry program:
https://bit.ly/15dwQyr
3.Wrzuć do folderu "Music" z Postalem. Zmień nazwę tego pliku na np. "Musyka1.OGG"
Dwie drogi:
#1:
-Wejdź do edytora. Potem "Actor Classes" i wybierz Music coś tam. Wklep na mapkę i w opcjach tam gdzie jest file wklep nazwę "sfojej musyczki"
#2:
-Zmień nazwę swojej musyczki na którąś z domyślnych nadpisując ją. To spowoduje, że "tfoja musyka" będzie grała zamiast tej oryginalnej..
Voila!...
: 15 lip 2013, 01:08
autor: Zaver
Zmieniać nazwy pliku nie musisz (nazwę piosenki zostaw sobie taką jaką chcesz - żeby ci było najłatwiej)
najlepiej jak zrobisz pierwszym sposobem (jeżeli chcesz dodać muzykę na multiplayer, jeżeli chcesz na single, najlepiej zamień sobie:
- wejdź w edytor -> "Actor Classes" -> SongThing
- po wybraniu dodaj SongThing na mapkę gdzie w proporcjach SongThinga (2x LPM na song thing lub PPM i 'song thing properties') wybierasz zakładkę SongThing i w opcji SongName wpisujesz nazwę swojej piosenki z rozszerzeniem
i teraz masz kilka opcji - jeżeli chcesz, aby ta piosenka leciała względnie do gracza (czyli [cały czas] przy graczu, żebyś ją słyszał cały czas niezależnie od miejsca itp. itd itsre.), zmień opcje bAttenuate na false, lecz jeśli chcesz, aby ta piosenka leciała tylko w jednym miejscu (stamtąd, skąd ją ustawiłeś), zmień na 'true'
naładowane, odbezpieczone i gotowe do działania

: 15 lip 2013, 08:55
autor: mario11948
szczerze dziękuje za pomoc jak podmienie jakąś mape to odrazu wżucę na tą stronę (chyba jak mi się zachce)