Strona 1 z 1
Trigger beczki
: 24 cze 2013, 22:44
autor: seebeek17
czesc.
mam bardzo dla Was latwiutkie pytanko...

jak zrobic trigger w ktorym ma wybuchnac beczka??
bo probowalem wszystkie triggery uzyc, wszedzie powpisywac i nie chce mi wybuchnac za nic

: 24 cze 2013, 23:24
autor: Zaver
1. Dodajesz beczkę na mapę (KActor -> KActorExplodable -> BarrelExplodable)
2. Dodajesz trigger na mapę (Triggers -> Trigger)
3. Wpisujesz w proporcjach beczki w miejsce tagu (w zakładce "events") nazwę swojej akcji
4. Wpisujesz w proporcjach triggera w miejsce eventa (w zakładce "events") nazwe swojej akcji (taka sama jak nazwa tagu oczywiście) - aby sobie to uprościć, w evencie (w triggerze) wpisać możesz "BarrelExplodable" ponieważ tak nazywa się tag wybuchającej beczki

: 24 cze 2013, 23:41
autor: seebeek17
dziekuje

: 10 cze 2018, 20:44
autor: seebeek17
Pozwolę sobie odkopać temat.
Wie ktoś jak ustawić TriggerLight?
Potrzebuje "włączać i wyłączać" latarnie uliczne, jednak po wejściu na Triggera owy TriggerLight nie chce działać. Jak go ustawie od razu zapalonego to świeci, tak samo jak zgaszonego to jest zgaszony, no i nie chce się przełączać po wejściu na Trigger.
W ogóle zauważyłem, że RWS wywalił kilka ustawień triggera (jak np. TriggerControl, TriggerPound, itp.). Nie wiem, może coś źle robię. Pomoże ktoś?
: 10 cze 2018, 20:54
autor: Rycho3D
tak jest w trybie przełączania
: 10 cze 2018, 21:08
autor: seebeek17
Okej, działa. I brakujące opcje się znalazły.
