Strona 1 z 1

[POMOC] zmiany terenu się nie zapisują

: 28 lip 2011, 12:13
autor: BLOOD M@DNESS
tak jak w temacie zmiany terenu się nie zapisują np gdy na mapie aw7_suburbs-3 powiększę lub obniżę tren i zapisze to teren w grze znów ten co wcześniej a jak wyłączę posted i włączam posted wtedy to samo co w grze proszę o pomoc

: 28 lip 2011, 12:34
autor: adana4
musisz stworzyć nowy lawyer

: 28 lip 2011, 13:12
autor: BLOOD M@DNESS
nie działa

: 28 lip 2011, 13:41
autor: adana4
a próbowałeś przed robieniem nowego terenu ? Spróbuj najpierw zrobić nowy lawyer , a potem nowy teren i na odwrót .

: 28 lip 2011, 14:35
autor: Rycho3D
Jeśli tekstura terenu nie jest w MyLevel to musisz zapisać pakunek w którym się znajduje .
Bo teren czyta z tekstury . :D

: 28 lip 2011, 15:29
autor: BLOOD M@DNESS
zrobiłem to tak stworzyłem nowego layera nazwałem go layer1 potem wchodzę do my level naciskam na teksturę potem wchodzę do zakładki terrain i naciskam na burbs-1ht a potem robię różne rzeczy z terenem i zapisuje potem wchodzę do a tam co widzę ? teren taki sam jak na początku

: 28 lip 2011, 19:11
autor: Rycho3D
Layer jest to teksturowania mapy ,a nie do kształtu !
Tekstura:( Texture'stv-height-1b.burbs1-ht' )to jest tekstura kształtu terenu mapy AW7Suburbs3 .

: 28 lip 2011, 20:29
autor: BLOOD M@DNESS
dobra tera zaznaczyłem te tekskturę 'stv-height-1b.burbs1-ht a potem zaznaczyłem w terrain burbs1-ht zapisuje i nic

: 28 lip 2011, 20:45
autor: Rycho3D
Nie wie kompletnie co ty tam zaznaczasz :D
Zrób tak:
1 Wyeksportuj sobie tą teksturę.
2.Importuj ją do pakunku "MyLevel".
3.Ustaw ją w proporcjach terenu.
Tekstura będzie wpisana w mapę i wszystkie zmiany będą się automatycznie zapisywać.

: 29 lip 2011, 11:56
autor: BLOOD M@DNESS
oops ominąłem post z stworzeniem nowego terenu ej ale ta tekstura nowego terenu jest brązowa jak gówno
EDIT: a poza tym co mi po nowym terenie jak nie mogę nic zrobić ze starym ?
EDIT2: a gdy zapisałem wszedłem do gry to ten nowy teren był czarny

: 29 lip 2011, 12:42
autor: Edek
Po co robisz nowy teren?Zrób tak jak napisał Rycho3D.

: 29 lip 2011, 12:57
autor: BLOOD M@DNESS
Dzięki Rycho3D działa daje pomógł

: 22 cze 2012, 00:50
autor: Tiquill
Czytam zaległe tematy i - tego odświeżę.

I po co tak komplikować? Wystarczy kliknąć na nazwie tekstury terenu, w tym przypadku stv-height-1b.burbs1-ht, dać z menu Rename, w polu Package zmienić na MyLevel i - tyle, już jest w pliku z mapą. :)