Strona 1 z 1

[pomoc]ScriptedLight

: 22 sty 2011, 23:38
autor: madrox
Siema, czy ktos sie zna na ScriptedLight? bo probowalem to zrobic w kazdy mozliwy sposob ale swiatlo nie chce dzialac. Chodzi mi o to zeby gaslo/zaswiecalo sie kiedy event zostanie wywolany. Z gory dzieki za pomoc

: 23 sty 2011, 20:02
autor: Tiquill
No, to raczej tak proste, że nie wiem, czy trzeba tłumaczyć. Pod warunkiem jednak, że za źródło światła wybrałeś TriggerLight a nie zwykły Light. Towarzyszącemu Trigger dajesz event np. Swiecenie1 a tag dla TriggerLight to owe Swiecenie1. I działa. Reszta to kosmetyka we właściwościach.

: 24 sty 2011, 17:36
autor: madrox
Wlasnie tak zrobilem, jednak gdy aktywuje trigger nic sie nie dzieje.

: 26 sty 2011, 09:21
autor: Tiquill
Trzeba jeszcze ustawić dla TriggerLight takie rzeczy: bDynamicLight=True, ChangeTime=[nie zero] oraz InitialState="TriggerToggle". A dla Triggera daj też ReTriggerDelay=2 aby ci się nie włączał dwa razy w czasie wejścia. Coś takiego zadziała:

Kod: Zaznacz cały

Begin Map
Begin Actor Class=TriggerLight Name=TriggerLight0
    ChangeTime=1.000000
    bDynamicLight=True
    bNetDirty=True
    LastRenderTime=3149.892822
    Tag="Swiatlo1"
    InitialState="TriggerToggle"
    Level=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0'
    Region=(Zone=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0',ZoneNumber=1)
    PhysicsVolume=DefaultPhysicsVolume'MyLevel.DefaultPhysicsVolume0'
    Location=(X=368.000000,Y=-16.000000,Z=-85.000000)
    LightBrightness=180.000000
    LightHue=120
    LightSaturation=90
    bSelected=True
    Name="TriggerLight0"
End Actor
Begin Actor Class=Trigger Name=Trigger0
    Message="Trigger Swiatlo1"
    ReTriggerDelay=2.000000
    bNetDirty=True
    LastRenderTime=3149.892822
    Tag="Trigger"
    Level=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0'
    Event="Swiatlo1"
    Region=(Zone=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0',ZoneNumber=1)
    PhysicsVolume=DefaultPhysicsVolume'MyLevel.DefaultPhysicsVolume0'
    Location=(X=368.000000,Y=-20.000000,Z=-388.000000)
    bSelected=True
    Name="Trigger0"
End Actor
Begin Surface
End Surface
End Map
Kiedy dasz więcej TriggerLight to zauważysz, że światła z bDynamicLight=True dziwnie się zachowują - bardzo jasno świecą. Manipulując z LightBrightness i LightRadius jakoś to opanujesz.

: 26 sty 2011, 13:20
autor: madrox
Wielkie dzieki Tiquill, dziala jak powinno.