Strona 1 z 1

Nowy hełm i problem...

: 06 sie 2010, 01:04
autor: BloodyMan
Witam! Zrobiłem ostatnio hełm do Postala 2 ale nie mogę pojąć jak go umieścić na głowie żołnierza. Gdy żołnierzowi wpisuje by go założył to nie ma go nigdzie. Ktoś się zna na tym?

: 06 sie 2010, 14:38
autor: ciuciu
Hmmm
Pamiętam kiedyś jak robiłem 1 broń do postala , nie ustawiłem w zakładce

Mesh>Rotation>Yaw liczby -16384 . I nie było jej widać.
Tyle, że to jest w zakładce animation , podejrzewam ,że musisz właśnie gdzieś wcisnąć tą magiczną liczbę :P

: 06 sie 2010, 17:19
autor: BloodyMan
Niestety w StaticMesh nie mogę zmieniać takich rzeczy. Jeszcze jakieś sugestie?

EDIT: No nawet mi nie mówcie że nikt nie wie jak to zrobić.

EDIT2: Problem rozwiązany. Dla niewiedzących jak to zrobić, to powiem że to nie jest zależne od ustawień w Unrealu, ale od miejsca i położenia obiektu w programie do obróbki modelu (przynajmniej tak zrobiłem w blenderze) i wsio działa.

: 06 sie 2010, 23:31
autor: ciuciu
No więc tak.

Pobawiłem się trochę w PostEDzie i rozkminiłem co nieco .

1. Mój efekt :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W programie którym zrobiłeś tą "czapkę" - Musisz ją ciut zmniejszyć i dać lekko wyżej bo inaczej będzie wgnieciona w głowę żołnierza. ( A twórcy nie przewidzieli ustawiania jak "widzimisię" w postedzie :)

Ja dodałem tylko wpis w skrypcie, tobie czapka się nie pokazywała z uwagi na to , że próbując wpisać kod , skrypt szukał czapki żołnierza , i myliły mu się ścieżki jakie ma oryginalnie w skrypcie Wojaka 8-).

: 07 sie 2010, 00:31
autor: BloodyMan
Poprawiłem już jakiś czas temu i oto efekt:

Obrazek

Teraz mam problem z tym że nie wiem jak zrobić, by hełm miał własne punkty odpowiedzialne za tekstury. Czyli że jak zrobię gdzieś gwiazdkę, to nie żeby miał ją na środku czapki ale przykładem nad daszkiem. Wiesz może jak się z tym uporać? Zauważyłeś że na tej czapce tekstury się tekstury powtarzają w każdym kwadracie.

: 07 sie 2010, 01:57
autor: ciuciu
w jakim programie tworzyłeś czapke?

Edit : nie zauważyłem Editów do starego posta :P

A więc blender...

Niestety nie pomogę ci bo nigdy nie obsługiwałem tego programu, ale w 3ds maxie można zimportować Imejdż szkieletu modelu i wtedy go ładnie poteksturować :)