Strona 1 z 1

Przechodnie, szyby...wszystko w temacie

: 27 sty 2010, 16:18
autor: Slayer
Mam cholerny problem, co zrobić aby ludzie zaczęli chodzić a nie tylko stać?Jak zrobić aby szyby się tłukły, dlaczego nie mogę wchodzić po drabinie(postawiłem static mesha ale nie wiem co zrobić aby miała jej właściwości)oraz jak zrobić aby zombie/fanatycy atakowali gdy zobaczą mnie(wiem gdzieś o tym było ale nie mogę znaleść)?

: 27 sty 2010, 16:50
autor: Tiszer
żeby przechodzien chodzil wystarycz nacisnac na mape prawym przyciskiem i nacisnąc add path node

: 27 sty 2010, 20:42
autor: Slayer
titek zrobiłem tak jak mówiłeś i nic, ci idioci dalej stoją w miejscu :/ .

: 28 sty 2010, 00:29
autor: madrox
Co do tlukacej sie szyby - stawiasz 'PropBreakable' ( Actor Class Browser->Prop->Prop Breakable-> Window ) wlaczasz jego opcje (prawy klik, Window Properties ) i w zakladce display-> DrawType, ustawiasz DT_StaticMesh, i wybierasz jakiegos static mesha np. StaticMesh'STV_Suburbs.windose.window-med-shiney-burban' i wklejasz do Display-> Static Mesh.

Drabin w zyciu nie robilem ale wydaje mi sie, ze musisz zrobic Ladder, a znajdziesz to w; 'ACB->NavigationPoint->SmallNavigationPoint->Ladder', i nastepnie zmienic wyglad (tak jak to opisalem przy szybie) na jakas drabine czy cos podobnego.

: 28 sty 2010, 11:05
autor: Slayer
Jeszcze chcę wrócić do szyby, gdy już ją postawie, tak tłucze się ale zamiast okna jest taka mała główka orła-jakiegoś ptaka.

: 28 sty 2010, 16:04
autor: Tiszer
bo to niema byc window tylko PropBreakable

: 28 sty 2010, 23:44
autor: madrox
Musisz zmienic wyglad, z reszta opisalem to wyzej; ' w zakladce display-> DrawType, ustawiasz DT_StaticMesh, i wybierasz jakiegos static mesha np. StaticMesh'STV_Suburbs.windose.window-med-shiney-burban' i wklejasz do Display-> Static Mesh '

: 29 sty 2010, 10:01
autor: Project
Co do ludzi, dajesz prawy przycisk myszy:
add pathNode potem prawym na to i w event wpisujesz 'sciezkaluda1'

Teraz stawiasz bystandera, wbijasz w jego opcję w pawnAttributes i masz PatrolTags:
tam wpisujesz 'sciezkaluda1', wtedy kopiujesz tego pathnode, z tym 'sciezkaluda1' [te jabłko] i kopiujesz w różne miejsca... kompilujesz mapę i masz ....

Co do drabiny...

Dajesz stMesha drabiny, wtedy stawiasz cube'ya np. 256x256x256 i budujesz dodając specjalne właściwości... Klikasz na jednej ikonce u dołu [nie pamiętam u której] i tam masz 'ladder'
i stawiasz go blisko drabiny, skompiluj mapkę , daj obracanie obiektu i ustaw strzałkę tak, aby pokazywała drabinę, wtedy znów kompilujesz mapę i zapisujesz...
Pamiętaj by twój brush nie wchodził na drabinę, tylko odrobinę od...